هفت روز سافاری فوق العاده در شمال کنیا

قهرمان

هفت روز سافاری فوق العاده در
شمال کنیا

وقتی دب کالمایر-بنیانگذار بی نظیر شرکت سافاری کربن خنثی ROAR AFRICA-تماس می گیرد ، شما کار را بر می دارید. موضوع تماس؟ دعوت برای پیوستن به سافاری با تمرکز بر توانمندسازی زنان به شمال کنیا. پاسخ سردبیر سفر ما؟ وجد زده بله لطفا! ببینید ، گردشگری مسئول نقش مهمی در تأمین بودجه طرح ها و حفاظت از تنوع زیستی دارد. این لباس خاص نمونه بارز گردشگری مسئولانه ، تأثیرگذار و عمیقاً محترمانه است که برای پیشبرد سوزن حفاظتی ضروری است. و هر دقیقه آن در یک کلام فوق العاده است.

در زیر ، دوستان ، حیات وحش دیدنی (از صندلی امن در لندکروز فریب خورده) ، زنان فوق العاده آفریقایی ظاهر حفاظت را تغییر دادند ، به علاوه یک لیست بسته بندی مفید.

TOUCHDOWN در نایروبی

ROAR AFRICA برتری فوق العاده ای دارد. تیم دقیق و متفکر همه چیز – ویزا ، آزمایشات کووید ، پروازها و نقل و انتقالات – را یک نسیم می کند. این سافاری ویژه سالانه است و شخصاً توسط Calmeyer برای حمایت از زنان آفریقایی که چهره صنعت سافاری تحت سلطه مردان را تغییر می دهند ، حمایت می کند. از خلبانان ، راهنماها و متخصصان حفاظت از محیط زیست گرفته تا سرآشپزها ، سخنرانان شبانه و واحد ضد شلیک – همه ما زنان را ملاقات کردیم. و مهمانان نیز زنان بودند – گروه متنوعی از مستندسازان ، سرمایه گذاران تأثیرگذار و کارآفرینان. این یک سفر فوق العاده سرگرم کننده و بدون استرس برای مسافر انفرادی یا برای اولین بار مسافر سافاری است.

ما در نایروبی فرود آمدیم و به همینگوی هوایی قدیمی و قدیمی رفتیم. هم هتل و هم جامعه اطراف بر روی چیزی که روزگاری بود نشسته اند خارج از آفریقا زمین نویسنده کارن بلیکسن در حاشیه شهر. این دو شب اقامت با تغییر منطقه زمانی ، آشنایی با همسفران و لذت بردن از بازدید خصوصی از یتیم خانه فیلها در شلدریک حیات وحش Trust سپری شد. (یتیم خانه از طریق یک برنامه فرزندخواندگی تأمین می شود ، همراه با به روز رسانی سالانه پیشرفت فرزندخوانده شما ؛ معرفی مجدد فیلهای یتیم به گله وحشی فرایندی است که می تواند تا پنج سال به طول انجامد.) برای پرواز به شمال به سمت Segera به یک فرودگاه کوچک خصوصی رفتند.

گروه
فیل
فیل و انسان

  • شلیک گروهی
    گروه
    گروهی که حیوانات را مشاهده می کنند
    فیل

  • SEGERA: جایی که حفاظت با فرهنگ ملاقات می کند

    اتاق خواب
    اتاق خواب
    اتاق خواب

    Segera یک داستان موفق در حفاظت از کنیا است. مزرعه ای که چرای بی رویه ای در زندگی قبلی خود داشت ، همه 50 هزار هکتار آن توسط مالک یوخن زیتز به ساوانای حیات وحش تبدیل شد که توسط یکی از اولین واحدهای ضد شکار زن کنیا محافظت می شد. هر سازه-اقامتگاه اصلی ، سوئیت های مهمان ، ویلاهای گروهی ، استخر ، آبگرم ، گالریهای پایدار و برج طعم شراب-از نظر معماری پیشرفته ، پایدار و زیبا در خارج از این جهان است. به علاوه ، غذای سرآشپز ویولت – که بیشتر آن در باغهای ارگانیک رشد می کند – ارزش سفر به تنهایی را دارد.

    زایتز این ملک را برای انعکاس آنچه او این چهار را ابداع کرده ساخته است ج‘s – جامعه ، فرهنگ ، تجارت و حفاظت. در عمل ، این بدان معناست که در سراسر سگرا متوجه هنر منجوق و بافندگی محلی در کنار هنر معاصر آفریقایی می شوید. Segera همچنین دارای یک برنامه جنگل کاری فعال ، یک آکادمی محیط بانان زن و بسیاری از طرح های راه حل دیگر برای حفظ زمین برای نسل های آینده است.

    مبلمان منبت کاری شده سگرا ، باغ های شبیه به عدن ، عکس های زیبا از عکاسی پیتر ریش و مجسمه های شیشه ای کیتنگلا باعث می شود دوربین شما کلیک کند. ویلاهای کاهگلی-در اصل خانه های درختی شیک و بزرگ-دارای گرما ، راحتی و شخصیت هستند. شما از تخت چوب ماهون با چهار پوستر ، منظره پانوراما از ساوانا و میز تحریر مملو از دفترهای تازه ، دوربین دوچشمی و نقشه های مزرعه لذت خواهید برد. اوه ، و هشدار داده می شود: کتابخانه کوچک نویسندگان معاصر آفریقایی که کنار هر تخت خواب چیده شده اند ، چیزهایی از رویاهای بازخوانی است.

    استخر
    صبحانه

  • سافاری
    اتاق خواب
    ویژگی اتاق خواب
    نمای اتاق خواب
    استخر
    میان وعده میوه

  • رانندگی بازی ، گسترش خوب خوب ،
    و آب سبز

    کارکنان برجسته Segera اعزام ، غذا و غروب آفتاب (کوکتل … هنگام غروب) را از پارک بیرون می آورند. صبح ها قبل از سحر در آتش سوزی سوزان با قهوه و آب هندوانه تازه شروع می شود و قبل از رسیدن به جاده ، در پتو پیچیده ، به استقبال آفتاب می روید. پس از دو ساعت ردیابی – راهنماها بینایی لیزری دارند و یوزپلنگ های استتار شده توسط علف های بلند ، توله شیر و پرندگان کمیاب را مشاهده می کنند – برای جلسه یوگا و تعویض داستان با صبحانه به لژ برمی گردد. بسیاری از غذاهای باورنکردنی از خود دارایی و آب سبز فشرده سرد تهیه می شود؟ بیایید فقط بگوییم که شما آن را در کنار جرعه نوش جان می کنید.

    بعد از صبحانه ، زمان ماجراجویی انتخاب شده است. دوباره به رختخواب بروید ، ماساژ دهید ، دست خود را در مهره زدن امتحان کنید ، روی دوربین صندلی دوچشمی یا کتاب بچرخید ، خرید کنید ، یا شنا کنید (ناهارهای سالاد ترد و کامبوچا که در خانه تخمیر می شوند در کنار استخر سرو می شوند و آن را عالی می کند. مکانی برای استراحت) – بستگی به شما دارد. در طول رانندگی بعد از ظهر ، چشم های خود را از گونه های سخت تر مانند سگ های وحشی آفریقایی جدا کنید. کوکتل ساعت بازگشت در اقامتگاه پاداش است. و نه ، این یک ساعت کوکتل با لباس کوکتل نیست. انتظار دارید لیوان ها را در خاکی های خود بچرخانید ، در کتابخانه برای سخنران عصر بنشینید ، سپس قبل از شام یک تغییر سریع (یا نه) انجام دهید.

    غروب خورشید
    میز ناهار خوری
    زن در کنیا
    لاستیک

  • کامیون
    غروب خورشید
    میز ناهار خوری
    تماشای حیوانات
    فیل

  • صداهای حفظ بازی تغییر بازی

    شیرها
    سافاری سواری

    یک سافاری به اندازه یک سفر یک تجربه یادگیری است. پرواز به خانه با احترام عمیق به دنیای طبیعی – و نگرانی از آینده آن جهان ، که ما برای اکسیژن ، کنترل آب و هوا و تنوع زیستی به آن متکی هستیم – به این معنی است که شما این کار را به درستی انجام داده اید. بازی های روزانه پیچیدگی های اکوسیستم حیات وحش و ویژگی های رفتاری حیوانات (فیل ها – آنها درست مثل ما هستند) را زنده می کند. علاوه بر این ، مجموعه کالمیر از بلندگوهای هوشمند-جانورشناس دکتر لوسی کینگ ، محافظه کار فیل ها ، رزون کانتای داف ، و عکاسان افسانه ای کارول بکویث و آنجلا فیشر که برخی از آنها را نام می برند-این نکته را به خانه می رساند که راه پیش رو با ابتکارات عملی حفاظت است. قابل انجام است و شامل جامعه محلی می شود.

  • زن در کنیا
    شیرها
    مسیر دوچرخه سواری

  • رسیدن به آنجا

    سالانه عقب نشینی توانمندسازی زنان ROAR AFRICA در کشورهای مختلف آفریقایی برگزار می شود. رویداد 2022 برای رواندا برنامه ریزی شده است و سرپرستی و سرپرستی آن Calmeyer خواهد بود. بیشتر نقل و انتقالات در هواپیماهای خصوصی کوچک انجام می شود ، این بدان معناست که فقط یک قطعه چمدان نرم برای هر مسافر وجود دارد. همانطور که لیست بسته بندی ما نشان می دهد ، برای راحتی برنامه ریزی کنید و آن را ساده نگه دارید.

    لیست بسته بندی

    1. الکس میل ، EXPEDITION JUMPSUIT ، 198 دلار

      ALEX MILL
      لباس ورزشی اکسپدیشن
      خنده ، 198 دلار

      خرید کن

    2. بالم لب مایع تمیز Westem Atelier Souaky Clean in Nou Nou ، goop ، 38 دلار

      آتلیه وستمن
      بالم لب
      خنده ، 38 دلار

      خرید کن

    3. تی شرت صبحانه چاپ برگ ، 333 دلار

      صبح
      پیراهن پرینت برگ
      گوپ ، 333 دلار

      خرید کن

    4. نیلی لوتان CARPENTER PANTS goop ، 395 دلار

      نیلی لوتان
      شلوار کارپنتر
      گوپ ، 395 دلار

      خرید کن

    5. Ganni SPORTY MIX Sneaker goop ، 345 دلار

      گانی
      کفش ورزشی SPORTY MIX
      گوپ ، 345 دلار

      خرید کن

    1. گردنبند لورا لومباردی FLAT NECKLACE ، 110 دلار

      لورا لومباردی
      صفحه گردنبند
      خنده ، 110 دلار

      خرید کن

    2. G. Label MAAS SLIP DRESS goop ، 525 دلار

      برچسب G.
      لباس MAAS SLIP
      گوپ ، 525 دلار

      خرید کن

    3. goop Beauty GOOPGENES ALL-IN-ONE NOURISHING FACE CREAM goop ، 95 دلار / 86 دلار با اشتراک

      goop Beauty
      GOOPGENES ALL-IN-ONE
      کرم صورت تغذیه کننده

      goop ، 95 دلار / 86 دلار با اشتراک

      خرید کن

    4. اولا جانسون EMINE DRESS goop ، 695 دلار

      اولا جانسون
      لباس EMINE
      گوپ ، 695 دلار

      خرید کن

    5. G. Label ROMAN POET-SLEEVE SHIRT SHOP، 175 دلار

      برچسب G.
      پیراهن آستین دار شاعر رومی
      گوپ ، 175 دلار

      خرید کن

    1. G. Label MICHAEL ARMY JACKET goop ، 595 دلار

      برچسب G.
      ژاکت مایکل ارتش
      گوپ ، 595 دلار

      خرید کن

    2. Alex Mill AMBROSE PANTS goop ، 120 دلار

      الکس میل
      PANTS AMBROSE
      خنده ، 120 دلار

      خرید کن

    3. G. Label ELLIOTT ASSORTED-LINK BRACELET goop ، 1500 دلار

      برچسب G.
      دستبند ELLIOTT ASSORTED-LINK
      گوپ ، 1500 دلار

      خرید کن

    4. Jade Swim HALO ONE-PIECE goop ، 220 دلار

      جید شنا
      HALO ONE PIECE
      خنده ، 220 دلار

      خرید کن

    5. داروخانه ارگانیک CELLULAR PROTECTION SUN CREAM SPF 50 goop ، 69 دلار

      داروخانه ارگانیک
      حفاظت سلولی
      کرم آفتابی SPF 50

      خنده ، 69 دلار

      خرید کن

    1. میله شامپو Superzero برای موهای معمولی/چرب ، 18 دلار

      فوق العاده صفر
      نوار نرم کننده برای موهای معمولی/چرب
      خنده ، 18 دلار

      خرید کن

    2. نوار تنظیم کننده Superzero برای موهای معمولی/چرب ، 18 دلار

      فوق العاده صفر
      نوار شامپو برای موهای معمولی/چرب
      خنده ، 18 دلار

      خرید کن