نگاهی صادقانه به بررسی مشارکت تیم مهندسی ما

این فصل شلوغی برای تیم های مهندسی ، محصول و طراحی ما در Buffer بوده است – آنچه ما در مجموع از آن به عنوان EPD یاد می کنیم. تنها در هشت ماه گذشته ، ما برای اولین بار یک مدیر ارشد محصول را استخدام کردیم ، یکی از اعضای تیم را به عنوان اولین معاون طراحی ما معرفی کردیم ، نحوه سازماندهی تیم های EPD خود را به طور کامل بازسازی و بازسازی کردیم ، نقش های جدیدی را در تیم ایجاد کردیم و 10 نفر را استخدام کردیم. محصولات جدید و اعضای تیم مهندسی در منطقه 48 نفره EPD ما.

این خیلی تغییر می کند. بنابراین ، در بهار سال 2021 ، ما یک نظرسنجی را برای تیم های EPD انجام دادیم تا میزان مشارکت اعضای تیم ما و “eNPS” ما – NPS کارمند ، و یا اینکه اعضای تیم Buffer را به عنوان محل کار توصیه کنند.

من به طور خاص به تجربه تیم مهندسی پرداختم-نتایج یک نگاه صادقانه و چشم نواز به تجربه اعضای تیم ما بود ، و ما باید اقدامات زیادی را از آموخته های خود انجام دهیم.

چند نکته مهم:

  • هم تیمی های مهندسی بسته به مدت زمانی که در Buffer (6+ سال ، 2-6 سال ، کمتر از 2 سال) نیازهای متمایز و متفاوتی دارند.
  • eNPS زنانی که در تیم مهندسی هستند بسیار کمتر از همتایان مرد خود است.

در زیر ، ما خوشحال می شویم نتایج نظرسنجی را از طریق یادداشتی که با تیم خود به اشتراک گذاشتیم به طور شفاف به اشتراک بگذاریم.


سلام تیم ،

از تکمیل نظرسنجی EPD Engagement بسیار متشکرم. در اینجا تجزیه و تحلیل ما در مهندسی است:

میزان مشارکت بسیار بالا است و eNPS در 38 خوب است. حدود نیمی از شما به طور فعال Buffer را به عنوان محل کار توصیه می کنید ، نیمی از آنها احساس می کنند که مشکلی ندارد و چند نفر به طور فعال Buffer را توصیه نمی کنند.

اگر آن را تجزیه کنیم ، چند نکته جالب تر ظاهر می شود:

تجزیه بر اساس تصدی

جانبازان: 6+ سال در بافر

جانبازان نسبت به شرکت (100)) بیشترین تعهد را دارند ، نسبت به همکاران (100) مثبت هستند و احساس می کنند که به اینجا تعلق دارند (100)) اما دیگر خود را در حرفه خود (29)) دیگر نمی بینند.

این منطقی است: فقط افرادی که از همکاران و شرکت خود خوششان می آید بیش از 6 سال می مانند و همچنین در آن زمان ، مدیران باید بیشتر تلاش کنند تا فرصت های رشد شغلی را بیابند.

بنابراین تمرکز برای این گروه رشد شغلی است، و این محرک اصلی حرکت از “خوب است” به “اینجا عالی است” است. صادقانه این امر با گذشت زمان سخت تر می شود – برای حفظ منحنی رشد پس از سالها – و بنابراین ما باید با این گفتگوها خلاقیت بیشتری به خرج دهیم. با بررسی های Lattice و برنامه های رشد در حال حاضر ، این یکی از راه های فکر کردن در مورد آینده برای هم تیمی های باسابقه است.

هم تیمی های مجاز: 2-6 سال در بافر

هم تیمی هایی که 2-6 سال اینجا بوده اند بزرگترین گروه ما هستند. Engagement & eNPS همان میانگین مهندسی کامل است و این شامل برخی از افرادی می شود که به طور فعال Buffer را به عنوان محل کار توصیه نمی کنند.

این گروه از مدیریت (94)) و فرهنگ تیمی (94)) خوشحال هستند ، اما خسته ترین گروه نیز هستند. تنها 38 درصد از این گروه انرژی لازم برای اوقات فراغت ، دوستان و خانواده بعد از کار را دارند. آنها همچنین احساس نمی کنند که این کار سخت مورد توجه قرار گرفته است: فقط 44 درصد از پاسخ دهندگان می گویند مردم متوجه می شوند که مسافت بیشتری را (یا صد مایل) طی می کنند.

برای این گروه ، تعادل بین کار و زندگی و مدیریت حجم کار تمرکز اصلی است، با فرسودگی شغلی و احساس نکردن ارزش به عنوان نگرانی اصلی. این یک تمرکز فعال برای من و مدیران مهندسی است که این را شنیده اند.

هم تیمی های جدیدتر: کمتر از 2 سال در بافر

هم تیمی هایی که کمتر از دو سال در بافر حضور داشتند خوشبخت ترین افراد هستند. باز هم ، هیچ کس در این گروه به طور فعال فکر نمی کند که مهندسی بافر مکان بدی برای کار است. من از دیدن این موضوع خوشحالم زیرا این بدان معناست که تصویر بیرونی ما و آنچه در داخل هستیم ، تفاوت چندانی با هم ندارند (اگر هنگام استخدام و وبلاگ ها در یک بازی بزرگ صحبت می کردیم اما کار کردن در آن وحشتناک بود ، می توانستیم ببینید eNPS افراد جدید با بسیاری از مخالفان کمتر است).

این گروه به جز احساس ارزشمندی ، هر معیار را 100 ((به طور جدی!) در 67 scored کسب کردند.

برای این گروه ، تشخیص مشارکت ها ، ستایش و ارزش گذاری نظر آنها مهمترین چیز برای بهبود است. صدایتان را می شنویم!

تفکیک جنسیتی

جنسیت یکی از عواملی است که افراد می توانند تجربیات بسیار متفاوتی را در محل کار یکسانی داشته باشند. عوامل دیگری نیز وجود دارد ، اما ما اطلاعاتی در مورد آنها نداریم. ما افراد کافی برای داشتن داده داریم ، که بسیار عالی است. آنچه عالی نیست این است که زنان در مهندسی تجربه بسیار متفاوت و بسیار بدتری نسبت به مردان دارند.

توجه: همه پاسخ دهندگان در دوتایی جنسیتی به عنوان “مرد” یا “زن” شناخته شدند ، بنابراین من فقط دو دسته را برای جنسیت نشان می دهم. گفته می شود ، جنسیت های زیادی وجود دارد.

مردان در مهندسی

زنان در مهندسی

بدیهی است که این یک مشکل است. من ترجیح می دهم تیمی با eNPS 20 و همه جنسیت ها نمره “خوب است” را داشته باشم تا اینکه برخی از جنسیت ها بگویند “خوب است عالی است” و جنسیت های دیگر بگویند “خوب است” یا “وحشتناک است”.

همچنین قابل توجه است که مشارکت زنان در این نظرسنجی در زمینه مهندسی اندک بوده است. این بدان معناست که eNPS 0 احتمالاً بیش از حد تخمین زده می شود. افرادی که نظرسنجی را پر نمی کنند ، معمولاً خیلی خوشحال نیستند. به احتمال زیاد ، افراد غیر پاسخگو یا منفعل یا منفی هستند (“خوب است ، و من برای نظرسنجی وقت ندارم” یا “آنقدر وحشتناک و ناامید کننده است که حتی پر کردن نظرسنجی نیز فایده ای ندارد”).

چند خبر خوب وجود دارد: حداقل برخی از زنان می گویند کار در اینجا عالی است! همچنین ، زنان مدیریت را 100٪ (ما 50٪ مدیر مهندسی زن داریم ، می توان بخشی از آن بود) ، و تیم فرهنگی را 100٪ رتبه بندی کردند: زنان فکر می کنند همکارانشان ماهر هستند و کار با کیفیتی انجام می دهند.

رضایت شغلی در 80 good خوب است ، و Fit & Belonging (80) نیز خوب است. بنابراین خبر خوب این است که زنان احساس نمی کنند که به طور فعال طرد شده ، عقب افتاده و مورد تبعیض قرار گرفته اند. این محدوده پایینی است ، اما این یکی از مواردی است که بسیاری از تیم ها قادر به حذف آن نیستند.

برای زنان ، روابط کاری یکی از کمترین نمرات بود. در حالی که “سرپرست من به من اهمیت می دهد” و “همکاران من می خواهند من موفق شوم” 100 is است ، “مردم می دانند آنچه در زندگی من اتفاق می افتد” فقط 20 است. زنان احساس راحتی نمی کنند در مورد آنچه در خارج از محل کار برای آنها اتفاق می افتد صحبت کنند.

زنان نیز خسته تر هستند بیش از حد متوسط ​​، تنها 40 درصد از آنها برای کارهای دیگر خارج از کار انرژی دارند.

یک فرضیه یا داستان در اینجا این است که این همه گیری برای مادران شاغل بسیار سخت بوده است و زنان هنوز در بسیاری از موارد یک تغییر مضاعف ایجاد می کنند. همچنین اغلب در مورد مادر بودن کار یا مراقبت از والدین و خویشاوندان خود یک ننگ وجود دارد ، بنابراین زنان احساس خستگی می کنند و همچنین نمی توانند در مورد همه چیز که آنها را در داخل و خارج از کار خسته می کند صحبت کنند. زنان برای لبخند زدن ، خوش برخورد بودن ، شکایت نکردن ، همه چیز را در کنار هم قرار می دهند و با احساس گناه و فشار زیادی روبرو هستند که همیشه روی آنها کار می کند و همیشه “همه کارها را انجام می دهند”. این در کل جامعه صادق است. بنابراین ، این می تواند در مورد زنان ما در مهندسی صادق باشد و اگر Buffer به اندازه کافی برای حمایت از آنها تلاش نکند ، مشکلی ایجاد می کند.

یکی دیگر از نکات جالب توجه: زنان برای اعتماد به تصمیمات رهبری ارشد ، نمرات پایین تری از میانگین کسب کردند ، بدون “موافقان قوی” و تعدادی “مخالف”. اخیراً ، یک پست در مورد چسب بودن خواندم که توضیحات احتمالی را در اینجا ارائه می دهد:

زنان به عنوان پرورش دهنده اجتماعی می شوند و اغلب کارهای بیشتری را برای محافظت از اعضای تیم خود در برابر تصمیمات اتخاذ شده در رهبری انجام می دهند که سازگاری آنها برای دیگران چالش برانگیز است. تغییرات اخیر در سازمان به ذهن می آید. عوامل دیگری نیز می تواند وجود داشته باشد اگر زنان از نظر آماری این تاثیر را احساس می کنند و از تلاش برای کاهش این تأثیر خسته شده اند ، در حالی که مردان به احتمال زیاد از مزایای این چسب/پرورش کار بدون هزینه های زیاد احساس می کنند ، این می تواند برخی از تفاوت های تجربیات زنان و مردان را توضیح دهد. این یک فرضیه است. این داستانی است که می توانم از داده هایی که در این تیم دارم و از داده های صنعت بگویم. نمی دانم این داستان ماست یا نه.

ملیسا ، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد داستان (داستانها) واقعاً چیست [our new VP of People] و من قصد دارم با زنان مهندسی جلسه ای برگزار کنم تا در مورد تجربه مهندس بودن در مهندس بافر و اینکه چرا متفاوت است – و بدتر – از تجربه مهندسی مرد بودن.

برای مردانی که این مطلب را می خوانند ، کاملاً خوش آمدید که افکار خود را مستقیماً با ملیسا یا من در میان بگذارید. اگر متوجه چیزی شده اید که بر زنان همکار شما تأثیر منفی می گذارد ، من کاملاً می خواهم در مورد آن بشنوم و اگر ایده ای دارید ، لطفاً به اشتراک بگذارید.

دلیل اینکه من مردان را در آن بحث زنده قرار نمی دهم این است که من می خواهم داستان زنان را از زنان بشنوم زیرا ، در داده ها ، می بینیم که داستان برای زنان متفاوت است. امیدوارم این معنی داشته باشد. من نیز خوشحالم که بیشتر در مورد آن صحبت می کنم.

محدودیت ها

من اطلاعات کافی در مورد نژاد و گرایش جنسی ندارم تا اندازه نمونه های آماری قابل توجهی داشته باشم ، بنابراین نمی توانم به عنوان بخشی از این نظرسنجی نتیجه ای برای این گروه ها بگیرم. ما می دانیم که این گروه ها همچنین می توانند در صنعت به طور کلی کار سخت تری داشته باشند.

در دراز مدت ، تیم متنوع تر به معنای داده های بیشتر است. در کوتاه مدت ، ما باید به روش های دیگر تکیه کنیم تا اطمینان حاصل شود که همه افراد دارای تجربه عادلانه هستند. کارهایی وجود دارد که باید انجام شود ، و نداشتن آن در نتایج نظرسنجی آن کار را پاک نمی کند.

-کتی


همانطور که ما همچنان به ایجاد تغییرات و بهبود در تجربه مهندسی در Buffer ادامه می دهیم ، مشتاق هستیم که در این راه آموخته های خود را به اشتراک بگذاریم.

در صورت تمایل با من در توییتر تماس بگیرید gokatiewilde برای ادامه گفتگو در مورد ایجاد تیم های مهندسی فعال و کامل. همیشه از چت خوشحال می شوید!