نحوه حمل و نقل یک پیانوی عمودی

 

از تجهیزات گرفته حمل پیانو تا تکنیک‌های بلند کردن، تا بالا و ذیل بردن پیانو از پله‌ها، این نکته ها به شما تدریس می‌دهند که به چه صورت پیانو را ایمن و کارآمد حمل کنید!

 

تجهیزاتی که برای حمل پیانو به آن نیاز دارید

به به عبارتی ترازو که تجربه به جهت جابجایی پیانو اساسی است، تجهیزاتی که استعمال می نمایید هم مهم دارد.

 

روکش‌ها و پتوهای پلاستیکی: روکش‌های پلاستیکی حتمی هستندنیکی فقط کل قطعات متحرک پیانو را در جای خود نگه می‌دارد، بلکه از خراشیدگی پیانو نیز محافظت می‌کند و از آسیب‌های پرهزینه دوری می‌کند.

تسمه های پوششی پلاستیکی: این اساسی می باشد چون پوشش های پلاستیکی را در جای خویش نگه می دارد. در غیر همین صورت، کل موردها فوق بی مفهوم خواهد بود!

دستکش کار: دستکش از دستان شما مراقبت می نماید و از لیز شدن آنان خودداری می کند.

عروسک های پیانو: دالی پیانو چرخ دستی میباشد که برای حمل پیانوهای ایستاده استعمال می شود. به کارگیری از آن بسیار اهمیت هست چون چرخ های بر روی اساس های پیانو صرفاً تزئینی میباشند و وزن پیانو را تحمل نمی کنند.

تسمه های عروسکی پیانو: همین بند دالی را به پیانو می بندد و از محکم نگه داشتن آن اطمینان می دهد.

کفش‌های پیانو: مواقعی میباشند که پیانو را می‌توان اصلی تصور ریلکس در آن حمل کرد و زمانی که پیانوها به پهلو حمل می‌شوند به کار گیری می‌شوند.

دمپایی پیانو: اینها نسخه های بزرگتر از کفش های پیانو میباشند که برای حمل و نقل پیانوهای گرند و نوزاد به کارگیری می شوند.

 

البته حمل و نقل پیانو بستگی به گونه پیانویی داراست که می خواهید جابجا کنید. آنها سازهای زیاد دقیق و متنوعی هستند، از پیانوهای ایستاده استاندارد گرفته تا پیانوهای بزرگ کنسرت.

 

نحوه حمل پیانو

 

انواع متفاوت پیانو

پیانوی عمودی: پیانوی عمودی دوستداشتنی ترین گونه پیانو می باشد و می تواند از 140 کیلوگرم تا 410 کیلوگرم وزن داشته باشد.

پیانو دیجیتال: مدل‌های دیجیتال می‌توانند در طیف وسیعی از سبک‌های متفاوت باشند و اساسی کیبوردها متعدد هستند، چون اندازه یک پیانو را تکرار می‌کنند در حالی که وزن مضاعف کمتری دارندطبق معمول کاهش از 70 کیلوگرم.

بیبی گرند پیانو: کوچکترین نوع پیانو گرند، وزن نوپا گرند در میان 230 تا 365 کیلوگرم.

پیانوی بزرگ: یک پیانوی بزرگ معمولی، در میزان در میان یک پیانوی پهناور بچه و یک پیانوی پهناور کنسرت. وزن آنان در بین 230 تا 545 کیلوگرم است

کنسرت گرند پیانو: بزرگترین پیانو، اگر فن ای نیستید به سادگی عملکرد نکنید یک عدد از همین پیانوها را جابجا کنید. وزن آن ها می تواند بیش از 600 کیلوگرم باشد و ارزش انواع جدید اکثر اوقات از بیش از 10000 پوند آغاز می شود.

 

بلند کردن پیانو حیاتی تصور راحت

اولین چیزها – حرکت دادن پیانو با هر میزان ای روند سختی است که مستلزم توان و ظرافت است. بلند نمودن نادرست اجسام سنگین نیز می‌تواند خطر آفرین باشد، براین اساس قبل از اینکه به فکر حمل پیانو باشید، یاد بگیرید که چگونه آن را به صدق بلند کنید.

 

همچنین مهم می باشد که بدانید چه مدل پیانویی را بلند می کنید، نیکی صرفا طریق بلند کردن پیانو. پیانوها از نظر وزن و ترازو زیاد متفاوت هستند. همین فرمان به ویژه در زمان بلند نمودن پیانوی عمودی بر روی دالی اهمیت است. پیانوهای کوچکتر “استودیویی” معمولا میان 180 کیلوگرم تا 270 کیلوگرم وزن دارند، در حالی که پیانوهای بزرگتر می توانند تا نیم تن وزن داشته باشند.

 

تعداد اشخاص آیتم نیاز به جهت جابجایی پیانو به موارد فوق بستگی دارد. مهم همین حال، باید تلاش نمایید دست‌کم سه یا چهار نفر را برای بلند نمودن پیانو استخدام کنید. ذکر این نکته دارای میباشد که پیانوهای سنگین تر، مثل پیانوی پهناور کنسرت، همیشه می بایست بوسیله رشته ای ها جابجا شوند.

 

برای تنظیم پیانو هم می بایست از تجهیزات فوق استعمال کنید. مسلماً این مهمترین بخش است، چون پیانوی شما را از خراشیدگی یا خراشیدگی نگهداری می کند. پیانو را در پوشش های پلاستیکی بپیچید و از چسب برای محکم کردن پوشش های پلاستیکی استفاده کنید. همچنین می بایست اقدامات احتیاطی ساده دیگری مثل پوشیدن لباس مطلوب و گشوده نمودن مسیر برای پیانو را انجام دهید.

 

نحوه حمل و نقل یک پیانوی عمودی

جابجایی پیانو عمودی یا این که اسپینت که رایج‌ترین انواعی میباشد که در خانه‌ها یافت می‌شود، شامل دالی، رمپ در رخ حمل پیانو به داخل ون و ولی روکش‌ها و تسمه‌های پیانو است.

 

 

 

با به کارگیری از دالی که دست‌کم نصف ارتفاع پیانو است، بایستی آن را پاره ای در مقابل پیانو قرار دهید. اصلی داشتن دست کم یک نفر در هر انتهای پیانو، اطمینان حاصل کنید که یک نفر در جلو وجود دارااست تا به آرامی ساز را بر روی دالی متعادل نماید و اصلی حفظ بیشتر برای محکم نمودن دست خود، پیانو را اهمیت احتیاط روی دالی بلند کنید.

 

پیانو را به سمت خروجی بچرخانید – و به جهت بالا و ذیل رفتن از هر پله به یک تراز شیب دار نیاز دارید. شما باید دو نفر از حرکت دهنده ها را در مرحله تحت خیس به جهت حمایت از پیانو داشته باشید.

 

چگونه یک پیانو را از طبقه ای به طبقه دیگر کلیدی تصور راحت حمل کنیم

اگر صرفا از چهار یا این که یکسری پله بالا می روید، می توانید از رمپ پیانو به کار گیری کنید. مهم همین حال، تنها رویه برای بالا بردن پیانو از یک پله، حمل آن است. جابجایی پیانو در طبقه بالا یا این که تحت می تواند به خصوص سخت باشد و به مهارت و برنامه ریزی قابل توجهی نیاز دارد.

 

بالا و زیر بردن پیانو از پله ها حمل پیانو  https://pianotransport.ir/خطرناک‌ترین نصیب حمل و نقل پیانو است. به طور ایده آل می بایست به وسیله متخصصان انجام شود و همیشه بایستی احتیاط کرد.