مهمانی باغ | گوپ

مهمانان در مهمانی باغ

عکس از هانا ترنر هارتز گرفته شده است

با همکاری دوستان ما در Chandon

ما عاشق یک مهمانی هستیم – مخصوصاً در یک عصر گرم زیر درختان ، با یک کوکتل خوشمزه و یک لباس تابستانی شیک. کلید ایجاد حس مهمانی از همان ابتدا: با جزئیات عمدی عمل کنید. یک نوشیدنی معتبر در یک لیوان زرق و برق دار تا حد زیادی به جذاب ترین مهمان نیز می رود. نورپردازی خوش طعم (اگر می توانید آن را بچرخانید) ، همراه با غذای خوشمزه و آسان برای خوردن در بشقاب های واقعی با ظروف تخت و دستمال پارچه ای واقعی. این که یک مهمانی پنجاه نفره باشد یا یک صندلی چمن سه نفره دور هم جمع شوند ، این ملزومات شیک تضمین می کند که استراحت کرده ، افسون می کند و تقریباً همه را در حال و هوای جشن قرار می دهد.

آپریتیف (درخشان)

سبک و تازه ، این برداشت تابستانی از شراب گازدار چندون با تلخی های خانگی از پرتقال های محلی تهیه شده است. با یک تکه پرتقال تازه و یک شاخه رزماری روی یخ ریخته می شود ، این یک جرعه کامل تابستانی است.

  1. Chandon Garden Spritz ، Chandon 30 دلار

    چندون
    گاردن اسپریتز
    چندون ، 30 دلار

    خرید کن

لباس شگفت انگیز (آسان)

با رنگ آبی تیره و زرق و برق دار با طرح گل تابستانی ، این شبح شناور از 100 درصد پنبه با تاپ به سبک هالتر و دامن ردیفی می گوید: “من کمی لباس پوشیدم و آماده تفریح ​​هستم.”

  1. Mirth Corsica dress goop ، 310 دلار

    شادی
    لباس کرسیکا
    گوپ ، 310 دلار

    خرید کن

سکسی استراپی

این صندل های براق و مینیمالیستی منحصر بفرد در زیر پا فوق العاده مخملی هستند و بندها دارای روکش چرمی برای تناسب راحت نیز هستند. بژ شیک با کف چرم تیره (ساخت ایتالیایی) تضاد دارد.

  1. صندل های کفش سیاه Amanu ، گوپ ، 325 دلار

    آمانو
    صندل های کف مشکی
    گوپ ، 325 دلار

    خرید کن

رنگ لب

در لوله دوست داشتنی به نظر می رسد ، اما این مرهم مرکبات فوق العاده شفاف است. رنگ شفاف کل صورت شما را روشن می کند (برای گونه ها نیز استفاده کنید) در چند ثانیه اما روی لب ها و پوست کاملاً طبیعی به نظر می رسد.

  1. Oil and Bone Balm in French Melon ، goop ، 28 دلار

    روغن و استخوان
    بالم در خربزه فرانسوی
    خنده ، 28 دلار

    خرید کن