معرفی DTF: مکمل ما برای حمایت از میل جنسی ، برانگیختگی و خلق و خوی زنان

goop Wellness DTF goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

ما خجالت نمی کشیم که بگوییم می خواهیم کمک کنیم تا میل جنسی خود را به سرعت تغییر دهیم. ما همچنین می دانیم که تنها نیستیم: استرس و اضطراب روزانه ، نوسانات هورمونی و خستگی همه می توانند بر میل جنسی زنان و سلامت جنسی آنها تأثیر بگذارند. (اینجا وحشی است.)

تیم علمی و تحقیقاتی ما برای ایجاد یک مکمل برای کمک تلاش کرد-چیزی که ما می توانیم به مجموعه ابزارهای سلامتی جنسی خود اضافه کنیم تا به برخی از موانع فیزیولوژیکی رایج در جهت تمایل کمک کنیم. آنها با Libifem شروع کردند® عصاره شنبلیله ، که از نظر بالینی نشان داده شده است که از تحریک و میل جنسی سالم در زنان حمایت می کند. سپس شاتاوری ، سازگار کننده سنتی سلامت زنان را اضافه کردند. عصاره زعفران فرمول را گرد می آورد و از خلق و خوی شما پشتیبانی می کند.*

این فقط در مورد رابطه جنسی نیست: این در مورد حمایت ما از لذت بیشتر است. و بله ، ما نام آن را DTF انتخاب کردیم. این می تواند یک شوخی باشد که ما به اشتراک می گذاریم.

  1. goop Wellness DTF goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    goop Wellness
    DTF
    goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    خرید کن

DTF چیست

DTF یک مکمل روزانه است که برای حمایت از میل جنسی ، تحریک و خلق و خوی زنان طراحی شده است. این همچنین یک فرمول گیاهی گیاهی است که بدون هورمون ، GMO ، گلوتن یا سویا ساخته شده است. برای بهترین نتیجه ، روزانه دو کپسول به مدت حداقل دو ماه مصرف کنید.

مواد اولیه کلیدی DTF

عصاره شنبلیله Libifem

عصاره شنبلیله Libifem

لیبیفم ، عصاره غلیظ شده دانه شنبلیله ، از نظر بالینی نشان دهنده حمایت از سلامت و عملکرد جنسی ، از جمله برانگیختگی و میل جنسی سالم در زنان است. DTF حاوی دوز مورد مطالعه بالینی Libifem است.*

شاتاوری

شاتاوری

شاتاوری در طب سنتی آیورودا برای حمایت از تعادل هورمونی سالم استفاده می شود. این سازگار تلقی می شود ، به این معنی که به جای تمرکز محدود بر روی یک قسمت بدن ، تصور می شود که از تعادل و تجدید قوای سیستم کل بدن کمک می کند.

عصاره زعفران

عصاره زعفران

زعفران از کلاله های قرمز گل به دست می آید Crocus sativusبه ما عصاره زعفران را برای حمایت از روحیه سالم گنجانده ایم – DTF حاوی دوز مورد استفاده در مطالعات بالینی است که استفاده از زعفران را برای حمایت از خلق و خو تایید کرده است.*

آیا DTF برای همه مناسب است؟

DTF به طور خاص برای حمایت از سلامت جنسی زنان فرموله شده است. این برای افرادی که باردار هستند مناسب نیست. اگر قصد باردار شدن دارید ، شیردهی یا شیردهی دارید ، بیماری دارید (از جمله سابقه سرطان های حساس به هورمون) یا از داروها استفاده می کنید (به ویژه داروهای رقیق کننده خون یا دیابت) ، قبل از استفاده از این دارو با پزشک خود مشورت کنید. تولید – محصول. برای افرادی که در مورد کنترل بارداری نگران هستند: هیچ مورد منع مصرفی بین مواد تشکیل دهنده و دوزهای DTF و داروهای ضد بارداری خوراکی مبتنی بر هورمون گزارش نشده است ، اما بهتر است قبل از شروع یک مکمل جدید ، با متخصص مراقبت های بهداشتی خود مشورت کنید. (و بدیهی است که در مورد سایر س healthالات سلامتی با پزشک خود صحبت کنید.)

توجه به اثر چقدر طول می کشد؟

مطالعات بالینی بر روی ترکیبات موجود در DTF شامل شرکت کنندگانی بود که روزانه از این مواد به مدت حداقل هشت هفته استفاده می کردند. نتایج فردی متفاوت خواهد بود – ثبات کلیدی است.

*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.

لیفیفن® علامت تجاری ثبت شده Gencor است.

این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.