معرفی موثرترین روشهای درمان خانگی ژنیکوماستی – زیباکلیک

هدف نهایی این محتوا نیز از معرفی بیماری ژنیکوماستی و شناساندن علائم ژنیکوماستی، راهنمایی مخاطب برای درمان بیماری و سلامت او است. 2. ماستکتومی: در این نوع جراحی بافت غده­ای را برمیچینند. 1. لیپوساکشن: که البته بافت غده­ای سینه را تحت تاثیر قرار نخواهد داد و تنها چربی موجود در سینه را حذف خواهدکرد. ژنیکوماستی بافت غده­ای را تحت تاثیر قرار می­دهد و چاقی سبب تجمع سلول­های چربی می­گردد. هرچند ذکر میزان رایج بودن این بیماری و دانستن این موضوع که بیماری ژنیکوماستی چیست و چگونه خودش را نشان می­دهد، باعث می­شود از این پس به محض مشاهده­­ ی بزرگ شدن سینه­ ها به فکر ژنیکوماستی بیفتید، اما باید بدانید ژنیکوماستی تنها دلیل رشد سینه­ ها نیست بلکه ممکن است علت دیگری داشته که کمتر یا بیشتر از ژنیکوماستی نگران­­کننده باشد. این بیماری ممکن است روی یک یا هر دو پستان تأثیر بگذارد و غالباً به صورت یک تورم دردناک در پشت پستانک (نوک پستان) شروع میشود. با این حال، ممکن است شرم آور باشد و از نظر روانشناسی بر فرد تأثیر بگذارد. برای پیشگیری از این عارضه می توان از داروهای مدر که در دوره ها نیز گنجانده شده است ، استفاده کرد.

در این موارد در مراحل ابتدایی می توان از بعضی داروهای خوراکی استفاده کرد که باعث کاهش اندازه و کاهش درد می شوند ولی در موارد پیشرفته یا مقاوم به درمان از روش جراحی و برداشت بافت اضافه استفاده می شود . هزینه جراحی ژنیکوماستی آقایان به عوامل زیادی وابسته است و ذکر شد که نمی توان رقم دقیقی را برای آن عنوان کرد. بهتر است در دوره بهبودی لیپوماتیک سینه از انجام هر کاری که باعث ایجاد فشار به برش ها وزخم ها می شود دوری کرد. به عبارت دیگر بافت زمینه ای، جهت تشکیل پستان در مردان نیز وجود دارد که اگر محرک های خاصی مثل هورمون ها به میزان زیادی به آن ها برسد بافت پستانی شروع به رشد می کند و منجر به ایجاد ژنیکوماستی می شود. فرد می تواند در راستای بهبود وضعیت خود رژیم غذایی سلامت را رعایت کند و فعالیت های ورزشی سبک را به طور پیوسته انجام دهد. جراحی کاهش سینه برای مردان دارای اضافه وزن که از تکنیکهای کاهش وزن مانند رژیم غذایی و ورزش استفاده نمیکنند توصیه نمیشود. لیفت پیشانی:جراحی بالا کشیدن پوست پیشانی همچنین می تواند نتایج طبیعی تری را نسبت به بوتاکس ایجاد کند، اگرچه این کار دارای مضراتی همچون از بین نرفتن جای زخم می باشد.

وجود این مشکل در پسران نوجوان، گاهی باعث تمسخر و آزار از سوی همسالانشان میشود. هزینه عمل جراحی ژنیکوماستی ۹۸ – ۹۹ , هزینه عمل جراحی کوچک کردن سینه آقایان تهران , بهترین جراح ژنیکوماستی را می توانید در درمان تایم پیدا کنید : در برخی از مردان بافت سینه بیشتر از حد نرمال رشد کرده است که در برخی موارد باعث خجالت آن ها می شود و اینگونه مردان حس ناخوشایندی نسبت به این قضیه دارند علاوه بر این باعث نامناسب شدن هیکل و تناسب آن ها می شوند که امروزه با توجه به پیشرفت علم پزشکی اینگونه مردان می توانند با استفاده از جراحی این مشکل خود را برطرف کنند. این محلول را صاف کنید و به مدت ۳ تا ۶ ماه هر روز از آن بنوشید. برخی از روغن های گیاهی مانند روغن اسطوخودوس و روغن درخت چای حاوی مواد شیمیایی هستند که هورمون استروژن را تقلید می کنند. این گل همچنین حاوی موادی است که از کاهش سطح هورمونهای مردانه جلوگیری میکند. همانطور که گفتیم در اکثر موارد این بیماری پس از مدتی خودبه ­خود از بین می­رود اما چنانچه عارضه بیش از حد طولانی شد یا با درد زیاد و ترشح همراه بود و یا تحمل این معضل در طولانی مدت برایتان مقدور نبود، با مراجعه­ به پزشک و انجام عمل جراحی یا مصرف دارو، احتمالا قادر به رفع آن خواهید بود.

در موارد پیشرفته بیماری که درمان دارویی برای آن دیر شده است و بیمار به مدت طولانی مبتلا به ژنیکوماستی باشد و بافت پستان تغییر پیدا کرده باشد، درمان دارویی دیگر موثر نیست و جراحی باید صورت بگیرد. اگر مصرف داروی خاصی باعث ایجاد ژنیکوماستی شده باشد، پزشک از بیمار می خواهد که مصرف آن دارو را ترک کرده و یا در برخی موارد دستور به مصرف داروی دیگری می دهد. چاقی، هر دو سینه را تحت تاثیر قرار می­دهد اما ژنیکوماستی ممکن است تنها یک سینه را درگیر کند. بسیار پیش می­ آید که علائم دو یا چند بیماری به هم شبیه باشند. یکی از این عوامل، سرطان سینه است که بسیار خطرناک بوده و البته علائمی شبیه به علائم ژنیکوماستی دارد. برای درمان ژنیکوماستی در مردان با طب سنتی، گیاهان طبیعی مختلفی معرفی شدهاند که استفاده از این گیاهان در کنار رعایت سایر دستورات گفته شده، تاثیر بسیار زیادی در بهبودی این بیماری دارد. اما توصیه ی بهتر این است که تا ۲۴ ساعت از مرطوب کردن بدن خودداری نماید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد gynecomastia 8 year old لطفا از صفحه ما بخواهید.