مصرف عصاره شنبلیله برای برانگیختگی و میل جنسی

تصویر بوسیدن افراد

عکس ازnechaev_np گرفته شده است

لیبیدو پیچیده است. استرس و اضطراب روزمره ، نوسانات هورمونی و خستگی تحت تأثیر قرار می گیرد. پرداختن به این مسائل – با مدیریت استرس ، خواب بهتر ، صحبت با پزشک – بیشتر کار را انجام می دهد. برخی مکمل ها نیز می توانند کمک کنند.

به این ترتیب ما علاقه مند شدیم که شنبلیله – گیاهی بومی دریای مدیترانه و به طور گسترده در هند کشت می شود – می تواند برای میل جنسی سالم مفید باشد. در مطالعاتی که خواندیم ، عصاره دانه شنبلیله از سلامت جنسی و عملکرد جنسی سالم در زنان حمایت می کند. به طور خاص یک نوع عصاره دانه شنبلیله (به آن Libifem می گویند®) در یک مطالعه بالینی نشان داده شده است که از تحریک و میل جنسی در زنان سالم در دوران قاعدگی پشتیبانی می کند. در مطالعه ای که هشت هفته به طول انجامید ، افرادی که Libifem را دریافت کردند نیز گزارش کردند که بیشتر از افرادی که در گروه دارونما قرار داشتند ، رابطه جنسی داشته اند.

به نظر می رسد شنبلیله برای افرادی که یائسگی را تجربه می کنند نیز پتانسیل دارد. در دوران یائسگی و یائسگی ، کاهش سطح استروژن می تواند به تغییر در فرج ، واژن ، کف لگن و میل جنسی ما کمک کند. ما می توانیم اینها را به عنوان علائم جنسی یائسگی تشخیص دهیم. در یک مطالعه بالینی ، Libifem نشان داد که از علائم یائسگی ، از جمله علائم جنسی پشتیبانی می کند.

  1. ما عصاره دانه شنبلیله Libifem را به دلیل تمام تحقیقات بالا در مکمل جدید میل جنسی خود ، DTF ، قرار دادیم. ما آن را با دوز مورد مطالعه بالینی فرموله کردیم: شما یک کپسول را دو بار در روز مصرف می کنید و هر کپسول حاوی 300 میلی گرم لیبیفم است. ما همچنین دو ماده گیاهی دیگر ، شاتاوری ، یک سازگار با سلامت زنان و زعفران را برای حفظ روحیه سالم ، وارد کردیم.*

  2. goop Wellness DTF goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    goop Wellness
    DTF
    goop ، 55 دلار/50 دلار با اشتراک

    خرید کن

  3. برای اکثر مردم ، مصرف شنبلیله به طور منظم بی خطر است ، اما مانند همیشه ، ابتدا می خواهید آن را توسط پزشک خود اجرا کنید تا مطمئن شوید که برای شما مناسب است. چند موقعیت وجود دارد که مصرف شنبلیله ایده خوبی نیست ، مانند این که سابقه سرطان های حساس به هورمون دارید یا داروهای رقیق کننده خون یا داروهای دیابت مصرف می کنید. مصرف عصاره تخم شنبلیله در دوران بارداری نیز بی خطر است ، بنابراین اگر باردار هستید یا قصد باردار شدن دارید ، بهتر است این یکی را کنار بگذارید.

لیفیفن® علامت تجاری ثبت شده Gencor است.

*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصول برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده است.

این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.