مشخصات، قیمت، خرید گوشی آیفون (iphone)

مقاله تعویض ال سی دی آیفون 4s را مطالعه نمایید تا دلایل خرابی ال سی آیفون 4s را بدانید. خرابی ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل هر روز منجر میشود که کاربران زیادی به مراکز تعمیرات تخصصی موبایل مراجعه کرده و از آن ها کمک بخواهند. در اینجا از داستانهای Apple I ،Apple II و Xerox و ماوس یک دکمهای صرفنظر کرده و مستقیم به سراغ داستان موبایل اپل میرویم.

اگر کاربری تاکید دارد که گوشی مورد استفاده باید حتما از تولیدات این کمپانی باشد، در واقع با این تصمیم گیری مسئولیت های بعدی را نیز پذیرفته است. همان طور که گفته شد گوشی های تولید کمپانی اپل به واسطه خصوصیات منحصر به فرد خود، قیمت بالایی دارند. تدریس نقشه خوانی استفاده تخصصی از مرجع های کمپانی اپلblock diagrame , flow chart , data sheet , schematic.

آموزش تخصصی اسمبل و دیس اسمبل(باز و بسته کردن و تعویض قطعه معیوب) تمامی مدلها با استفاده از video , photo , گوشی آیفون 12 پرو مکس اصول دقیق ,انجام تعویض قطعه توسط کار آموز. تدریس روش باز کردن گوشی اپل توسط ابزارهای مخصوص و تخصصی. گوشی اپل به نسبت تمامی رقبای خود، بودجه بیشتری را برای خرید می طلبد.

بررسی گوشی آیفون 13 نشان میدهد که این سری تغییرات خیلی زیادی نسبت به سری قبلی نداشت و بعید است کاربرانی که صاحب آیفون 12 هستند را برای خرید مدل جدیدتر مجاب کند. اصلا بعید نیست که روزی تعمیر گوشی اپل نیاز ضروری و مهم او باشد، اما نگران نباشید متخصصین تعمیرات گوشی اپل به سرعت و با دقت این مشکل را رفع خواهند کرد . این سیستم عامل ابتدا برای محصولاتی همچون آیفون و آیپاد تاچ مورد استفاده قرار گرفت.