مزایای ارگاسم برای سلامتی و راههای دیگر برای رسیدن به آنها

یک نظریه می گوید: ارگاسم پاداشی است که ما را تربیت کرده است تا رابطه جنسی داشته باشیم تا بارور شویم. اما بچه دار شدن احتمالاً تنها دلیلی نیست که ما برای لذت بردن از رابطه جنسی تکامل یافته ایم – همچنین مزایای جنسی برای سلامتی نیز وجود دارد. ارگاسم برای خلق و خو ، اضطراب ، خواب ، سلامت جنسی و درد ما مفید است. و اگر در مورد راه های دیگر برای دریافت مزایا در آن بخش ها فکر می کنید ، به خواندن ادامه دهید ، زیرا ما نیز در این مورد شگفت زده شدیم.

چه چیزی در ارگاسم است

ارگاسم ها متفاوت است. برخی از زنان ارگاسم کلیتورال را گرم و الکتریکی و ارگاسم واژن را عمیق تر و تپش کننده توصیف می کنند. به طور کلی ، احساس عمیق رفاه پس از ارگاسم تجربه می شود که به ترشح اندورفین ، دوپامین ، اکسی توسین و پرولاکتین نسبت داده می شود. اندوکانابینوئیدها ، که به گیرنده های مشابه THC از ماری جوانا متصل می شوند ، نیز ممکن است به احساسات مفید کمک کنند.

راه های مختلف برای برخورد با نقاط داغ ما

احساس لذت در ما ایجاد می شود – ما این اصطلاح را دوست داریم – “نقاط داغ لذت جو” در مغز. رابطه جنسی و تمرکز بر اندام تناسلی تنها تجربیاتی نیستند که این نقاط داغ را فعال می کنند. برخی از همان انتقال دهنده های عصبی و هورمون هایی که پس از ارگاسم به مغز هجوم می آورند نیز با ورزش و خوردن غذاهای خوشمزه تقویت می شوند. و راه های دیگری نیز برای استفاده از مزایای مشابه وجود دارد. بیایید کاوش کنیم.

سلامت جنسی

فعالیت جنسی منظم می تواند به آرامی باعث کشش و تحریک بافت های واژن شود تا به حفظ سلامت آنها کمک کند. ویبره ها دارای مزایای درمانی برای سلامت جنسی و کف لگن هستند: آنها جریان خون را افزایش می دهند و هم تن ماهیچه های لگن و هم آرامش را بهبود می بخشند.

اولین استفاده از ویبراتورها ممکن است در اواخر دهه 1800 باشد ، زمانی که پزشکان از آنها برای درمان زنان “هیستریک” استفاده کردند. ما این را از یک بازی خنده دار و مزاحم آموختیم ، در اتاق بعدی (یا بازی ویبراتور)به ویبراتورها هنوز به صورت بالینی مورد استفاده قرار می گیرند – به عنوان آزمایش های متعدد تحقیقاتی – برای کمک به افراد در رسیدن به ارگاسم. و در صورت تمایل می توانید از ویبراتورها برای آموزش خود برای تجربه ارگاسم های متعدد استفاده کنید.

ما پیچیدگی های احساس لذت ناشی از اعضای مختلف بدن را درک نمی کنیم ، اما می دانیم که ارزش تحریک بیش از یک قسمت را در یک زمان دارد. انتهای شگفت انگیز ویبراتور دو طرفه ما برای ارگاسم از تحریک عمیق و رضایت بخش کلیتورال طراحی شده است و انتهای باریک و انعطاف پذیر می تواند بر نقاط بیرونی یا داخلی متمرکز شود. ویبراتور G-Spot خود گرم کننده Ultraplush ما به طور خاص برای تحریک منطقه erogenous داخلی در پایه شبکه clitoral شما طراحی شده است. گرمای ملایم آن جریان خون را تشدید می کند که به ایجاد بافت و احساس کمک می کند.

Verge در اطراف آلت تناسلی قرار می گیرد و ارتعاشات ناخوشایند را در پرینه ایجاد می کند. در میان موارد دیگر ، می توانید از Tilt برای گرم کردن ارتعاش مقعد استفاده کنید. انیگما از ارتعاشات صوتی در کلیتوریس استفاده می کند ، به علاوه از تپش در واژن استفاده می کند.

  1. goop Wellness ویبراتور WAND دو طرفه

    goop Wellness
    ویبراتور چوب دو طرفه
    خنده ، 95 دلار

    خرید کن

  2. goop Wellness ULTRAPLUSH خود گرم کن ویبراتور G-SPOT

    goop Wellness
    ویبراتور G-SPOT خودگرمکن ULTRAPLUSH
    خنده ، 89 دلار

    خرید کن

  3. ویبراتور صوتی Lelo Enigma دو محرک

    LELO
    ویبراتور صوتی Enigma دو محرک
    گوپ ، 189 دلار

    به زودی

  4. لورا دی کارلو TILT

    لورا دی کارلو
    TILT
    خنده ، 140 دلار

    خرید کن

  5. We Vibe VERGE VIBRATING PERINEUM STIMULATOR

    ما Vibe
    محرک پرینوم ارتعاش کننده شدید
    گوپ ، 119 دلار

    خرید کن

لذت بیشتر

انواع خاصی از لمس روی پوست می تواند احساسات بسیار لذت بخش و حتی ارگاسم را ایجاد کند که ممکن است احساس تناسلی شود یا نشود. با استفاده از شلاق بافته Kiki de Montparnasse ، می توانید پوست را در سراسر بدن اذیت کنید. برای شلاق بافته آماده نیستید؟ ما احساس مسواک زدن خشک پوست و برس موی مانتا روی پوست سر را دوست داریم. Theragun Mini به اندازه کافی کوچک و سبک است که به راحتی در دست شماست و می تواند هر زمان که بخواهید ماساژ ضربه ای انجام دهد.

ما عطر فلفلی و حس ابریشمی روغن بدن goop’s G.Day را اعتیاد آور فوق العاده می دانیم. این تعادل نور مناسب و غنی برای استفاده روزانه است. برای تجربه درخشان روغن جدید ، شمع NEOM Perfect Sleep Sleep Skin Skin Skin درمان کنید و اجازه دهید شعله باعث ایجاد استخری از روغن های بادام ، بائوباب و جوجوبا به علاوه روغن های ضروری اسطوخودوس انگلیسی ، ریحان شیرین و یاسمن شود. پس از خاموش شدن شعله و خنک شدن کوتاه ، روغن گرم را روی بدن خود بریزید و کاملاً ماساژ دهید.

  1. شمع درمان Neom Perfect Sleep برای پوست قوی

    NEOM ORGANICS
    شمع درمان شب قوی Perfect Sleep
    گپ ، 46 دلار

    خرید کن

  2. Therabody THERAGUN MINI ROSE

    ترابودی
    THERAGUN MINI ROSE
    گوپ ، 199 دلار

    خرید کن

  3. برس موی مانتا مانتا

    مانتا
    برس مو
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  4. Kiki de Montparnasse BRAIDED WHIP

    کیکی د مونپارناس
    شلاق بافته
    گوپ ، 295 دلار

    خرید کن

  5. goop Beauty G.TOX برس خشک ULTIMATE

    goop Beauty
    برس خشک G.TOX ULTIMATE
    خفن ، 20 دلار

    خرید کن

  6. goop Beauty G.DAY BLERK PEPPER + ROSE HIP ENERGY BODY OIL

    goop Beauty
    G.DAY BLERK PEPPER + ROSE HIP ENERGY BODY OIL
    خنده ، 60 دلار

    خرید کن

درد

افراد احساس می کنند که در طول و بعد از رابطه جنسی احساس درد می کنند. و در هنگام خودارضایی ، زنان کمتر به درد حساس هستند. این احتمالاً تنها به دلیل اندورفین نیست. اکسی توسین احتمالاً دخیل است. درد و لذت – رابطه جالبی است. برخی از همان نواحی مغزی که در هنگام ارگاسم فعال می شوند نیز ممکن است با درد فعال شوند. احساسات جسمی که برای برخی دردناک است برای برخی دیگر لذت بخش است. درد را می توان به گونه ای پردازش کرد که به عنوان لذت تجربه شود. یا ممکن است احساس درد داشته باشید ، اما این احساس خوب است.

  1. Coco de Mer پارچه چرمی BLACK LEATHER

    کوکو د مر
    پرده گرد چرم مشکی
    گوپ ، 125 دلار

    به زودی

  2. Agent Provocateur ZELDA WHIP

    عامل تحریک کننده
    شلاق زلدا
    گوپ ، 175 دلار

    به زودی

  3. پرده چرم پتنت Agent Provocateur

    عامل تحریک کننده
    پد چرم پتنت
    خنده ، 195 دلار

    به زودی

آرامش

آرامش کلی که بعد از ارگاسم ایجاد می شود؟ الهی. ما روش دقیقی برای تکرار آن نمی دانیم ، اما زمانهای خوبی را تجربه کرده ایم. مربی مدیتیشن اصلی مورد علاقه مدیتیشن های جدید و با تجربه است. یا شاید راه ترجیح شما برای رها کردن این است که بدن خود را در لایه های گرم شده تورمالین و آمتیست بپیچید.

  1. HigherDose INFRARED SAUNA BLANKET V3

    دوز بالاتر
    پتو سونا INFRARED V3
    خفن ، 500 دلار

    خرید کن

  2. CORE CORE MEDITATION TRAINER

    هسته
    CORE MEDITATION TRAINER
    گوپ ، 179 دلار

    خرید کن

خواب

مردان و زنان خواب بهتری را پس از ارگاسم گزارش می دهند ، خواه با شریک زندگی یا با تحریک خود. اکسی توسین و پرولاکتین احتمالاً نقش دارند.

برای نوع دیگری از خواب گاه به گاه ، می توانید Knock Me Out را امتحان کنید ، که ملاتونین را در جویدن شکلات و نعناع فراهم می کند. توصیه می کنیم با یک جویدن شروع کنید و دوز را به میزان دلخواه افزایش یا کاهش دهید. اگر گزینه بدون ملاتونین را ترجیح می دهید ، Well Told Health قرص های ملایم و گیاهی با بادرنجبویه ارگانیک می سازد ، گیاهی که به طور سنتی برای ترویج آرامش و حمایت از خواب استفاده می شود. برای یک مکمل جامد که ترکیبی از مواد مغذی ، سازگار با مواد و گیاهان برای حمایت از آرامش ، آرامش و خواب راحت است ، ما ویتامین خواب Remrise را دوست داریم.*

و سپس به ارگاسم در هنگام خواب می رسیم ، که برخی از ما از یادگیری آن شگفت زده شدیم. در یک نظرسنجی ملی ، 40 درصد از زنان گزارش داده اند که حداقل یکبار در زندگی خود ارگاسم خواب را تجربه کرده اند.

  1. Well Well Told Health Sleep SIPEPLE Sleep FAYAP WITH ANTIOXIDANTS

    خوب گفت سلامت
    با استفاده از آنتی اکسیدان ها به خواب طبیعی بروید
    خفن ، 20 دلار

    خرید کن

  2. goop Wellness KNOCK ME OUT

    goop Wellness
    مرا دریاب
    goop ، 55 دلار برای 60/30 دلار برای 30

    خرید کن

  3. دوباره بخوابید ویتامین های SLEEP

    تجدید نظر کنید
    ویتامین های خواب
    خنده ، 50 دلار

    خرید کن

جایزه

طعم و مزه شکلات و سایر غذاهایی که دوست داریم می تواند نورون ها را به ترشح دوپامین وادار کند و پاداش و لذت را نشان دهد. سطح اندورفین در مغز نیز ممکن است افزایش یابد. (به هر حال ، اندورفین ها به گیرنده های مواد افیونی متصل می شوند – همان گیرنده هایی که مورفین به آنها متصل می شود.) شکلات ممکن است تأثیرات قدرتمندی مانند رابطه جنسی بر مغز نداشته باشد ، اما برخی از آنها همپوشانی دارند.

FX Exhale شکلات شما را در مربع های خوشمزه همراه با دو نوتروپیک آرام بخش ، L-theanine و GABA (گاما آمینوبوتیریک اسید) ارائه می دهد. مربع شکلات FX Focus با ashwagandha عرضه می شود تا از پاسخ بدن به عوامل استرس زای روزانه حمایت کند. مخلوط لاته GOLDE زردچوبه روزانه شما را به همراه شکلات در یک شیر نارگیل ادویه دار فراهم می کند.*

  1. شکلات FX FX FOCUS

    شکلات FX
    FX FOCUS
    خنده ، 40 دلار

    خرید کن

  2. GOLDE CACAO TURMERIC LATTE BLEND

    GOLDE
    ترکیبی از کاکائو TURMERIC LATTE
    خنده ، 29 دلار

    خرید کن

  3. شکلات FX EXXALE FX

    شکلات FX
    FX EXHALE
    خنده ، 40 دلار

    خرید کن

حالت

ما نمی دانیم که آیا ارگاسم ناشی از ورزش دانش عمومی است یا خیر. در یک مطالعه ، 9 درصد از افراد گزارش کرده اند که آنها را تجربه کرده اند. صرف نظر از ارگاسم ، ورزش می تواند به شما احساس خوشبختی و رهایی از اضطراب بدهد. دانشمندان تصور می کردند این امر به دلیل ترشح اندورفین در مغز است ، اما ممکن است اثرات آن بیشتر به اندوکانابینوئیدها مربوط شود.

به عنوان مثال ، همانطور که یک مطالعه روی پیلاتس نشان داد ورزش ممکن است برای بهبود زندگی جنسی شما به عقب برگردد.

  1. 42 پرنده

    42 پرنده
    چوب چوب یوگا “THE ROBIN”
    خفن ، 100 دلار

    خرید کن

  2. بالا حلقه قدرت

    بالا
    حلقه قدرت
    خنده ، 85 دلار

    خرید کن

  3. Gaiam TOTAL BODY BALANCE BALL KIT

    گایام
    کیت بال توتال BODY BALANCE
    خفن ، 20 دلار

    خرید کن

  4. میله های بالا بالا

    بالا
    BALA BARS
    گوپ ، 55 دلار

    خرید کن

این مقاله فقط برای اهداف اطلاع رسانی است. این دارو جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان پزشکی حرفه ای نیست و هرگز نباید مورد استفاده قرار گیرد و هرگز نباید از توصیه های پزشکی خاص استفاده کرد. در حدی که این مقاله توصیه های پزشکان یا پزشکان را شامل می شود ، نظرات بیان شده نظرات متخصص ذکر شده است و لزوماً نمایانگر دیدگاه های گوپ نیست.

*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصولات برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده اند.