محتوای بصری را فوراً طراحی و به اشتراک بگذارید

اگر در حال ایجاد مشاغل شخصی یا کار در رسانه های اجتماعی هستید ، احتمالاً نام Canva را شنیده اید. این پلتفرم طراحی است که خودتان انجام داده اید و دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است و بیش از 50 میلیون نفر در هر ماه از آن برای ایجاد گرافیک و سایر تصاویر بصری استفاده می کنند.

امروز ، ما هیجان زده ایم که به اشتراک بگذاریم که اکنون می توانید از Canva و Buffer برای ایجاد و انتشار پست های رسانه های اجتماعی بدون نیاز به ترک Buffer استفاده کنید. شما بهترین ویژگی های طراحی Canva و بهترین ویژگی های انتشارات اجتماعی Buffer را در یک مکان دریافت می کنید. هورا!

قبل از اینکه به نحوه عملکرد ادغام بپردازم ، دوست دارم کمی بیشتر در مورد اینکه چرا ما Canva را دوست داریم و چرا افزودن این ادغام برای ما منطقی به نظر می رسد ، به اشتراک بگذارم.

به اشتراک گذاری مطالب عالی سریعتر می شود

مشتریان بافر از Canva برای طراحی تصاویر و گرافیک برای کانال های اجتماعی خود استفاده می کنند و از 14000+ قالب پست اجتماعی که Canva ارائه می دهد ، استفاده می کنند. چرا وارد آوردن آن طرح ها به بافر را سریعتر نمی کنید؟ با این ادغام ، دیگر نیازی به بارگیری تصاویر از Canva و بارگذاری آنها در Buffer ندارید. اکنون می توانید آنها را فقط با چند کلیک مستقیماً به یک پست در Buffer اضافه کنید.

کاربرپسند و در دسترس نگه داشتن آن

مأموریت Canva این است که هر کسی را قادر به طراحی کند ، صرف نظر از تجربه طراحی واقعی شما. وقتی با مشتریان خود صحبت می کنیم ، اغلب می شنویم که آنها دوست دارند از Buffer و Canva استفاده کنند زیرا هر دو ابزار آسان برای استفاده ، بصری و مقرون به صرفه هستند. ما هیجان زده ایم که این ابزارها را گرد هم آوریم تا فرایند ساده ای را برای همه ایجاد کند ، صرف نظر از سطح مهارت شما.

رشد و نوآوری

Canva به سرعت در حال رشد است و بسیاری از ویژگی های جدید باور نکردنی را به پلت فرم طراحی خود اضافه می کند. ما از آوردن این ویژگی ها به Buffer از طریق این ادغام جدید بسیار خوشحالیم.

ایجاد محتوا یکی از سخت ترین و وقت گیرترین بخشهای زندگی هر بازاریابی است ، به خصوص اگر در تلاش برای توسعه کسب و کار خود کلاه زیادی بر سر دارید. Canva یک نجات دهنده برای چرخاندن محتوای بصری بدون کمک طراح است. ما نمی توانیم هیجان بیشتری برای افزودن Canva به Buffer داشته باشیم.

نگاهی دقیق تر به ادغام جدید Buva در Canva

Canva در همه برنامه ها ، از جمله برنامه رایگان ما ، موجود است و شروع به کار بسیار آسان است. اگر حساب Canva ندارید ، ابتدا باید در Canva.com یک حساب ایجاد کنید. اگر حساب Canva دارید ، فقط باید مطمئن شوید که هنگام استفاده از Buffer وارد سیستم شده اید.

ایجاد طرح جدید Canva در Buffer
ادغام جدید Canva در تجربه انتشار در Buffer ساخته شده است. وقتی Buffer composer را برای ایجاد یک پست جدید باز می کنید و از دکمه Add Image استفاده می کنید ، اکنون یک منوی کشویی جدید با گزینه اضافه کردن یک تصویر از Canva مشاهده خواهید کرد. با انتخاب این گزینه ویرایشگر Canva باز می شود ، جایی که می توانید تصویر خود را ایجاد کرده و مستقیماً به Buffer اضافه کنید.

بافر بر اساس کانالی که در آهنگساز انتخاب کرده اید بطور خودکار ابعاد تصویر مناسب را برای شما تشخیص می دهد.

اینها اندازه های پیش فرض هستند:

  • فیس بوک: 940 در 788
  • پست اینستاگرام: 1080 10 1080
  • استوری اینستاگرام: 1080 در 1920
  • توییتر: 1600 900 900
  • پیوند: 1200 6 627
  • Pinterest: 1000 در 1500

اگر در حال نوشتن یک پست برای چندین پلتفرم اجتماعی هستید ، به عنوان مثال ، Instagram و Twitter ، ابعاد تصویر به طور پیش فرض برابر با 1080 10 1080 مربع است. این اندازه سازگارترین اندازه در همه سیستم عامل های اجتماعی است.

وارد کردن طرح موجود Canva به Buffer
اگر طرح های از پیش موجود در کتابخانه Canva خود دارید ، می توانید آنها را به Buffer نیز اضافه کنید. برای اولین بار که از ادغام استفاده می کنید ، باید روی آن کلیک کنید پوشه ها در منوی سمت چپ ، و سپس همه طرح های شمابه این مورد برای استفاده بعدی به منو اضافه می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد راه اندازی ، راهنمای مرکز راهنمای ما را بخوانید.

نکات و منابع برای طراحی با Canva

یکی از بهترین چیزها در مورد Canva این است که به راحتی می توانید بلافاصله آن را بردارید و استفاده کنید. شما نیازی به آموزش طراحی رسمی ندارید. این برای غیر طراحان ساخته شده است. با این اوصاف ، اگر به دنبال کمک برای شروع هستید ، Canva آموزشهای عالی در مدرسه طراحی خود ارائه می دهد.

آنها همچنین دوره هایی را به طور خاص در مورد ایجاد محتوای رسانه های اجتماعی ارائه می دهند. تسلط بر رسانه های اجتماعی از محبوبیت بالایی برخوردار است ، در حال حاضر بیش از 140،000 دانش آموز در حال تحصیل هستند.

منابع دیگر

ما خوشحال می شویم بازخورد شما!

Canva در دسترس است همه برنامه های بافر امروز و ما دوست داریم بدانیم شما چه فکر می کنید. نظرات خود را در زمینه اجتماعی با ما در میان بگذارید و تگbuffer را فراموش نکنید!