لیفت شقیقه با نخ – مرکز زیبایی الیزه بهترین مرکز لیزر متخصص پوست

• بخیه ها و کلیپس های تقریبا یک هفته پس از جراحی برداشته می شود. برطرف کردن حالت افتادگی پلک ها و ابروها باعث کاهش سایه های اطراف چشم می شود و موجب روشن تر و شاداب تر چهره می شود. در چنین شرایطی برخی افراد برای برطرف کردن و رفع افتادگی پلک هایشان و برای انجام عمل جراحی پلک اقدام می کنند در صورتی که چاره کار آن ها در بیشتر مواقع جراحی لیفت شقیقه می باشد نه بلفاروپلاستی.

احتمالا برای شما هم پیش آمده که مقابل آینه ایستاده و پوست شقیقه خود را به سمت بیرون بکشید و با رفع چین و چروک گوشه های چشم تان ، حس بهتری نسبت به چهره خودتان پیدا کنید. مزیت لیفت آندوسکوپیک شقیقه و ابرو نسبت به روش های قدیمی تر میزان برش کم تر و دوره ریکاوری کوتاه تر آن می باشد. ماندگاری لیفت شقیقه جراحی به نسبت روش های دیگر بیشتر است ولی دوره ریکاوری آن طولانی تر خواهد بود و برای مردانی که مشکل طاسی موهای سر دارند، گزینه مناسبی نخواهد بود.

• مراقبت های پس از لیفت شقیقه یکی از مهم ترین عواملی است که بر روی نتیجه آن تاثیر بسزایی خواهد داشت. از جمله این عوارض می توان به حساسیت به مواد تزریق شده، برگشت پذیری تاثیر آن و شل شدگی در ناحیه شقیقه شود. بهعنوانمثال اگر سبک زندگی یا رژیم غذایی نامناسبی داشته باشید، از پوست خود بهدرستی مراقبت نکنید و مصرف دخانیات را ادامه دهید، نتایج در مدت کوتاهتری از بین میروند و ممکن است شما نیاز به ترمیم آنها پیدا کنید. ضخامت های متفاوتی از این نخ ها در بازار موجود است و پزشک بر اساس تشخیص خود از ضخامت های متفاوتی به منظور رفع نیاز شما استفاده می کند.

این عارضه نیز کاملا گذراست و پس از چند روز به طور عمل لیفت شقیقه عکس کامل رفع میگردد. بالا رفتن خط پیشانی و ابرو باعث می شود تا چهره جوان تر و زیباتر به نظر رسد. بنابراین بهتر است تنها به هزینه لیفت شقیقه ابرو برای انتخاب کلینیک مورد نظر اکتفا نکنید و به خوبی در مورد سابقه پزشک و لیفت شقیقه با جراحی و بی حسی کلینیک تحقیق نمایید.