فرمول حقوق و فلسفه جبران خسارت ما

جبران خسارت یک موضوع مهم در هر شرکتی است. در شرکتی مانند بافر ، که حقوق ما از سال 2013 شفاف بوده است ، جبران خسارت یک بحث داخلی شفاف است که در آن تمام تیم بافر می توانند افکار و بازخورد خود را به اشتراک بگذارند.

در چند سال گذشته تغییرات زیادی در فرمول حقوق و دستمزد ما ایجاد شده است. ما یک فرمول بسیار ساده را در نظر گرفتیم و آن را برای بازار کار دقیق تر کردیم ، و اخیراً ما بر بهبود فرمول خود تمرکز کرده ایم تا آن را به معیاری واقعی برای یک جهان دور افتاده تبدیل کنیم.

در این پست ، ما یک مرور کلی از فلسفه جبران خسارت خود و یک توضیح ساده از فرمول حقوق خود را به اشتراک می گذاریم. شفافیت یک ابزار فوق العاده قدرتمند است و ما امیدواریم که اشتراک رویکرد ما در زمینه جبران خسارت بتواند به دیگران که در حال حاضر در این فضا حرکت می کنند کمک کند.

چگونه در مورد جبران خسارت فکر می کنیم

رویکرد ما در مورد جبران خسارت در طول سالها تکامل یافته است و فرمول های حقوق و دستمزد ما اشکال مختلفی به خود گرفته است ، اما چند ستون اساسی فلسفه جبران خسارت کلی ما تغییر نکرده است.

در نهایت ، ما جبران خسارت و مزایا را مجموعه ای از ابزارها می دانیم که به هم تیمی های ما قدرت می دهد تا بهترین عملکرد را در Buffer داشته باشند تا بتوانیم همان سخاوت را در خدمت مشتریان خود به اشتراک بگذاریم. ما می خواهیم تک تک تعاملات مشتری تجربه ای لذت بخش باشد. با اطمینان از اینکه اعضای تیم ما از کار خود پیروی کرده و مشغول به کار هستند ، می توانیم راه حل ها و ابزارهایی را ایجاد کنیم که از مشتریان ما برای دستیابی به موفقیت و موفقیت در زندگی شخصی و کاری خود پشتیبانی می کند.

این اصول کلیدی تمام تصمیماتی را که در مورد غرامت و مزایای تیم ما می گیریم راهنمایی می کند:

شفافیت: ما آشکارا رویکرد خود و تمام حقوق خود را برای ایجاد اعتماد ، مسئولیت پذیری خود و خدمت به عنوان منبعی برای صنعت به اشتراک می گذاریم.

سادگی: هدف ما حفظ یک فرمول قابل فهم است که به هر کسی اجازه می دهد به راحتی نحوه دریافت حقوق شخصی را ببیند.

انصاف: ما اطمینان می دهیم که کسانی که دارای نقش و مسئولیت های یکسانی هستند که در یک سطح تجربه هستند ، به طور مساوی حقوق می گیرند.

سخاوت: ما برای جذب تیم مورد نیاز خود ، رشد فردی و اجتناب از استثنائات و نابرابری ناشی از مذاکره ، مبلغی بالاتر از بازار می پردازیم.

فرمول حقوق و دستمزد ما

هر حقوق پایه در Buffer از فرمول حقوق و دستمزد ما مشتق شده است. رویکرد فرمولی تصمیمات مغرضانه در مورد جبران خسارت را به حداقل می رساند. این یک ابزار ارزشمند برای اطمینان از آگاهی ما از شکاف دستمزد جنسیتی است زیرا فرمول حقوق ما ریشه در عوامل بازار عینی دارد که به طور مداوم در تیم اعمال می شود. آخرین تجزیه و تحلیل دستمزد ما را برای اطلاعات بیشتر در مورد حقوق برابر در Buffer بخوانید.

فرمول ما این است نقش شما x هزینه زندگی = حقوق شما.

نحوه تعیین جبران نقش

ما هر نقش را به داده های رادفورد محک می زنیم ، یک پلت فرم که از شرکت های شرکت کننده در نظرسنجی های جهانی دو بار در سال غرامت و داده های سود را جمع آوری می کند. معیار نقش بر اساس صنعت نرم افزار و درصد 50 از داده های بازار سان فرانسیسکو است. ما سان فرانسیسکو را به عنوان بخشی از اصل سخاوت خود انتخاب کردیم زیرا این بازار کار رقابتی است.

چگونه هزینه زندگی را اعمال می کنیم

پس از تعیین موقعیت و سطح تجربه ، ضریب هزینه زندگی را ضرب می کنیم که به طور عینی یکی از چهار منطقه جغرافیایی را در مقایسه با هزینه زندگی سان فرانسیسکو و شاخص قیمت املاک در نظر می گیرد.

هزینه بالای زندگی
100٪ بازار سان فرانسیسکو = ضرب در 1.
مثالها: سانفرانسیسکو ، CA و نیویورک ، نیویورک

هزینه متوسط ​​زندگی
90 of از بازار سان فرانسیسکو ، ضرب در 0.90
مثالها: سنگاپور و سیدنی ، استرالیا

متوسط ​​هزینه زندگی
85 of از بازار سان فرانسیسکو ، ضرب در 0.85
مثالها: Boulder، CO & Madrid، Spain

هزینه پایین زندگی
75 درصد بازار سان فرانسیسکو ، ضربدر 0.75
مثالها: بنگلور ، هند و وروسلاو ، لهستان

این ضرایب هزینه زندگی ، تیم جهانی بودن را در نظر می گیرند در حالی که شکاف موجود در رویکردهای جبران سنتی را برطرف می کنند.

برای مشاهده این فرمول در عمل ، صفحه حقوق ما را با کل حقوق شفاف تیم Buffer بررسی کنید.

آینده فرمول حقوق و دستمزد ما

در چند سال گذشته ، ما این هدف را داشتیم که فرمول خود را ساده تر کرده و هزینه زندگی را به عنوان بخشی از فرمول حذف کنیم. در عمل ، این بدان معناست که ما باندهای پایین ، متوسط ​​و متوسط ​​را حذف می کنیم تا به همه افراد در همان سطح دستمزد بازار سان فرانسیسکو پرداخت شود.

نتیجه این تغییر ، افزایش 1.2 میلیون دلاری هزینه های عملیاتی بر اساس تیمی است که امروز داریم (مارس 2021). در حالی که این تغییر همچنان در نظر گرفته می شود ، ما عمداً هدفی را برای انجام این کار به صورت تدریجی و نه به طور یکجا تعیین کرده ایم. سرمایه گذاری روی تیم ما مهم است ، اگرچه ما باید معادلات خود را بسنجیم ، و در این فصل برای Buffer ، ما معتقدیم که گسترش تیم ما بیشتر مطابق با نیازهای مشتریان ما است.

در همین حال ، ما همچنین شاهد تغییرات بازار هستیم که می تواند جبران خسارت جهانی را تحت تأثیر قرار دهد. با توجه به اینکه شرکت های بیشتری از کار دور استفاده می کنند ، دسترسی به استعدادها دیگر به مجموعه استعدادهای محلی وابسته نیست. برای کار در شرکت هایی که دفتر مرکزی آنها در آن مناطق است ، نیازی به زندگی در سیلیکون ولی یا نیویورک نیست. همچنین برای دسترسی به استعدادهای برتر نیازی به دفتر مرکزی در آن شهرها ندارید! در حالی که ما هیچ گاه فقط به بازارهای محلی برای تعیین معیارهای حقوق خود توجه نکرده ایم ، اما می دانیم که هزینه زندگی به عنوان بخشی از حرکت برای حمایت از نیروی کار جهانی ، بی اهمیت تر و بیشتر می شود.

نظر شما در مورد رویکرد ما در قبال جبران خسارت چیست؟ چه راه هایی را دوست دارید شفاف سازی حقوق در داخل یا خارج از سازمان شما انجام شود؟ به بحث با جامعه بافر بپیوندید در توییتر اینجابه

آیا می خواهید در تیمی کار کنید که حقوق شفافی دارد؟ فرصت های شغلی فعلی ما را اینجا ببینید.