غذاهای گیاهی که می توانند رویداد اصلی باشند

post__featured-image

لوازم اصلی تعطیلات نباید گوشت محور باشد. اما ما چند قاعده داریم که هنگام ایجاد یک نمایشگاه گیاهخواری در نظر می گیریم. این باید قابل توجه باشد – در هر حال این یک اصلی است. در حالت ایده آل، فکر فصلی است، زیرا سبزیجات فصل اوج خوشمزه ترین هستند. و از نظر طعم، هنوز هم می تواند در یک کام تعطیلات کلاسیک با بسیاری از گیاهان، آلیوم ها و ادویه های گرم بازی کند (ما می خواهیم بقیه غذای تعطیلات شما را تکمیل کنیم، نه با آن رقابت کنیم). ما از این دستورالعمل‌ها برای ایجاد سه غذای اصلی جالب و در عین حال ساده برای تعطیلات استفاده کردیم: یک پاستا پخته با کدو حلوایی و فلفل پوبلانو که یک قصیده از فصل کدو حلوایی است، یک دمنوش سیب‌زمینی شیرین کاری‌شده و یک غذای برنج و عدس با ادویه گرم.

  • ماکارونی پخته دودی شیرین با کدو حلوایی و فلفل پوبلانو
  • دمنوش سیب زمینی شیرین کاری شده

    دمنوش سیب زمینی شیرین کاری شده

    تعطیلات یعنی پای. تعطیلات یعنی سیب زمینی شیرین. و این پای سیب زمینی شیرین تعطیلات آن چیزی نیست که شما به آن فکر می کنید. ما در ابتدا از سمبوسه الهام گرفتیم – شیرینی های سرخ شده مثلثی شکل دلپذیری که با سیب زمینی، نخود فرنگی و ادویه در غذاهای جنوب آسیا پر شده است. ما یک کوزه‌ی بزرگ را انتخاب کردیم که می‌تواند به‌جای شیرینی‌های جداگانه برای جمعیت سرو کند، سیب‌زمینی‌های معمولی را با سیب‌زمینی‌های شیرین برای حداکثر حال‌وهوای تعطیلات عوض کردیم، و برای سبزیجات بیشتر، مقداری گل کلم à la aloo gobi (یکی دیگر از غذای مورد علاقه غذاهای هندی) اضافه کردیم. . این یک پازل غذایی سرگرم کننده بود، اما خوردن آن لذت بخش تر است.

    دستور غذا را دریافت کنید

  • ادویه برنج و عدس با سبزی و ماست سیر

    ادویه برنج و عدس با سبزی و ماست سیر

    مجاده لبنانی الهام بخش ما برای این غذا بود – این غذا ترکیبی از عدس خاکی، برنج کرکی، و پیاز عمیق کاراملی شده است و اگر در دمای اتاق بهتر سرو نشود، به همان اندازه خوب است. ممکن است این غذای عالی باشد، و به نظر می‌رسد که برای یک تعطیلات گیاهی مناسب باشد. نسخه ما دارای مقداری سبزی و ادویه های اضافه شده برای گرمای تعطیلات است. سرو کردن آن در کنار ماست سنتی است و طعم بسیار مورد نیاز را برای طراوت کام شما می افزاید.

    دستور غذا را دریافت کنید