طراحی لبخند دیجیتال – دکتر رضا خسروانی متخصص دندانپزشکی زیبایی در تهران – لبخند دیجیتالی

دندانپزشکی که از صنعت طراحی لبخند دیجیتال استفاده می کند تنها یک دندانپزشک معمولی نیست بلکه یک طراح لبخند است که باید با توجه به فرم دهان و صورت هر فرد بهترین و متناسب ترین لبخند را برای او طراحی کند. در واقع با تکنولوژی طراحی لبخند با سیستم دیجیتالی می توان راهنمایی های لازم را به طراحی لبخند دیجیتالی بیمار داد. کمبود دندان ها را می توان در مواردی با استفاده از ایمپلنت جبران کرد و در موارد بی دندانی کامل با استفاده از پروتز کامل یا پروتز کامل متکی بر ایمپلنت جبران کرد. DSD می تواند تاثیر بصری یک سخنرانی را با گنجاندن اسلاید از موارد مختلف افزایش دهد.

این مقایسه ها به تعیین اینکه آیا درمان با موفقیت طرح اصلی را دنبال کرده است یا اینکه روش های کمکی دیگری برای بهبود نتیجه نهایی لازم است، کمک می کند. پزشکان می توانند درمان های انجام شده سال ها پیش را دوباره بازدید کنند و از نتایج گذشته اطلاعات کسب کنند. DSD اجازه می دهد تا برای ارزیابی دقیق از نتایج در هر مرحله درمان آماده باشید. در هر زمان، اعضای تیم می توانند به نمایش اسلاید دسترسی داشته باشند تا در خصوص درمان ارائه شده پیگیری و تجزیه و تحلیل ها انجام گیرند.

مجموعه شخصی اسلاید ها از موارد درمانهای گذشته نیز می توانند با همکاران به اشتراک گذاشته شوند، و مناسب ترین موارد را می توان به یک نمایش اسلاید برای ارائه سخنرانی از درمان تبدیل کرد. در طول فرایند اسکن کردن، متخصص طرح لبخند شما هر تصویر روی صفحه نمایش را در زمان واقعی نگاه خواهد کرد.

ابتدا دندانپزشک ابزاری را روی لب های شما قرار می دهد تا آنها به طور کامل از روی دندان ها کنار بروند سپس از شما می خواهد که این ابزار را برای چند دقیقه ثابت سر جای خود نگه دارید تا تمام دندانهای شما به وضوح نشان داده شوند. وقتی از طرح لبخند خود رضایت داشتید و با آن موافقت کردید، درمان آغاز می شود.