سیر سیاه؛ خواص، مقایسه با سیر معمولی، طرز تهیه در منزل

عوارض احتمالی بیماری قارچ سیاه می تواند نابینایی (در صورت آسیب دیدگی عصب بینایی) ترومبوز یا انسداد رگ خونی در مغز یا ریه آسیب عصبی و مرگ برای فرد مبتلا باشد. اگر فردی مبتلا به دیابت است ، مهم است که سطح قند خون فرد مبتلا به قارچ سیاه به محدوده طبیعی برسد. که مهم ترین آن توانایی در کاهش کلسترول و فشارخون دارد. در یک تشت آب گرم بریزید و روغن سیر یا سیر خرد شده به آن اضافه کنید، پاها را در آن فرو کنید و بگذارید بماند. از این ماسک هفته ای دو تا سه بار استفاده کنید تا زودتر نتیجه بگیرید. این بیماری ممکن است با عفونت در سینوس ها شروع شود ، سپس منجر به تورم اعصاب خروجی از مغز شود و همچنین ممکن است باعث لخته شدن خون برای انسداد رگ های خونی مغز شود. قارچ سیاه ممکن است با عفونت در سینوس ها شروع شود ، که منجر به تورم اعصاب از مغز می شود و همچنین ممکن است باعث لخته شدن خون و انسداد عروق شود. قارچ سیاه مسری نیست ، به این معنی که نمی تواند از طریق تماس با یکدیگر یا با حیوانات گسترش یابد ، اما از طریق اسپورهای قارچی که در هوا یا محیط زیست در گردش هستند ، منتقل می شود و اجتناب از آن تقریباً غیرممکن است.

سیر تازه را برای تخمیر شدن به مدت 50 تا 90 روز در دمای 60 تا 77 درجه و در رطوبت 80 تا 90 درصد نگهداری می کنند. برای این منظور باید هلیله سیاه ریز و سفت را تمیز کرده سپس دویست گرم آن را کوبیده و بعد از هر شب به مدت چهل شب پنج گرم آن را روی زبان بریزید و بعد از آن آب بخورید. سیر ترشی از پرمصرفترین ترشیها بین ایرانیان است. 3 حبه سیر خام رنده شده را با 2 قاشق غذا خوری خاک رس و 3 قاشق غذا خوری عسل طبیعی و مقداری گلاب ترکیب کنید، این مخلوط را بر روی پوست صورت بمالید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بر روی صورت بماند سپس با آب سرد بشویید. همچنین این دارو به کاهش فشار خون و کاهش وزن نیز کمک بسیار زیادی می کند و از آن می توانیم در درمان زود انزالی و نعوظ نیز استفاده کنیم همچنین این دارو با افزایش متابولیسم در بدن و افزایش ایمنی می تواند خاصیتی ضد سرطان داشته باشد چرا که دارای آنتی اکسیدان فراوان بوده و در کنار تمامی این موارد به تقویت مو ها و جلوگیری از ریزش مو نیز کمک میکند. همچنین سیر سیاه به کاهش استرس کمک می کند که یکی از عوامل تشدید کننده بیماری های تنفسی و آسم محسوب می شود.

پنومونی به سرعت بدتر می شود و ممکن است به حفره قفسه سینه، قلب و مغز گسترش یابد و به سایر قسمت های بدن دستگاه گوارش ، پوست و کلیه مانند قارچ مخاطی گسترش پیدا کند. سیر سیاه علاوه بر اینکه در غذا های مختلف به عنوان طعم دهنده و ادویه مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان یک داروی گیاهی بسیار مفید نیز توسط پزشکان طب سنتی برای بیماران مختلف با بیماری های گوناگون تجویز می شود. وی در پاسخ به اینکه چه عاملی سبب شد که به سیر سیاه روی آورد، افزود: با توجه به فعالیتی که در زمینه تولید نوشیدنی تخمیری کامبوچا داشتم، تصمیم به تحقیقات بیشتری در مورد سیر سیاه و نحوه فرآوری آن گرفتم. صنایع تبدیلی یا فرآوری محصولات کشاورزی سبب میشود که یک محصول خام به محصولی با ارزش افزوده و امکان صادرات بدل شود. پس از کنترل عفونت ، بیمار ممکن است به داروهای دیگری مانند پازاکونازول یا ایزاووکونازول نیاز پیدا کند. اگر امکان خرید حضوری در نجف آباد را دارید، می توانید سیر سیاه بایادی را از دهکده سلامت امید واقع در بلوار دانشگاه نجف آباد خرید کنید. 3 یا 4 حبه سیر خام را رنده کنید و با یک قاشق غذا خوری ماست ترکیب کنید، آن را بر روی صورت بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند سپس با آب ولرم سیر سیاه سرد است یا گرم بشویید.

مقداری روغن سیر یا یک حبه سیر را نصف کنید و بر روی جوش صورت بمالید، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس با آب سرد بشویید. خواص آنتی اکسیدان سیر سیاه به خاطر وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی نظیر فلاونوئیدها می باشد. توجه : پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید. ترکیب ترب سیاه با رژیم غذایی میتواند به طور چشمگیری سلامت کلی بدنتان را در بسیاری از موارد افزایش دهد. مرگ و میر بیماران قارچ سیاه حتی در هنگام جراحی بسیار زیاد است و خطر مرگ بستگی به ناحیه آسیب دیده بدن و سلامت عمومی بیمار دارد. چاقی یک مشکل تهدیدکننده برای سلامت عمومی در کشورهای غربی و توسعه یافته است که باعث بروز چندین سندرم متابولیک و بیماریهای مزمن می شود. این ماده در مقایسه با آلیسین موجود در سیر خام پایدارتره و قابلیت جذب بالاتری در دستگاه گوارش داره و باعث تقویت خاصیت آنتی اکسیدانی آنزیم ها میشه. قدرت چربی سوزی بسیار بالایی داره و سیر سیاه با افزایش متابولیسم بدن باعث خروج بیشتر کالری از بدن میشه که این هم میتواند به تناسب اندام و لاغری کمک کنه.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سیر سیاه اصل لطفا به بازدید از وب سایت ما.