رویکردی عاشقانه برای آموزش سگ

رویکردی عاشقانه برای آموزش سگ

رویکردی عاشقانه برای آموزش سگ

رویکردی عاشقانه برای آموزش سگ

با همکاری دوستان ما در تشک سبز آووکادو

تامار گلر

صاحب یک سگ کهنه کار برخی چیزها را می داند ، مانند اینکه پارک سگ های محله دارای یک سیستم سیاسی ظریف است ، جهنم مانند یک هاسکی خسته کننده هیچ خشمی ندارد و هر سگ دارای عادت های خنده دار خاص خود ، نقاط مورد علاقه برای نشستن و رفتارهای دشوار آخرین قسمت جایی است که تامار گلر وارد می شود. گلر ، مربی سگ و بنیانگذار سگ دوست داشتنی ، یک جلسه آموزشی را با تمرکز کمتر بر دستورات و بیشتر اطمینان از اینکه هر توله سگ برای احساس دوست داشتن ، امنیت و نامزد شده.

در مرکز روش گلر؟ ارتباطات او می خواهد شما با سگ خود بنشینید و بپرسید: “من چه کاری می توانم برای شما انجام دهم؟” در حالی که ممکن است سگ شما نتواند خود را با کلمات بیان کند ، می توانید با ارائه گزینه هایی به آنها ، توجه به انتخاب های طبیعی آنها و ارائه آنچه که برای هر دو نیاز شما مناسب است ، اطلاعات زیادی در مورد آنچه باعث راحتی او می شود جمع آوری کنید.

پرسش و پاسخ با تامار گلر

س
نیازهای اساسی سگ ها برای احساس راحتی ، امنیت و شادی چیست؟
آ

اولین چیزی که می خواهید درک کنید نیازهای اصلی سگ است. من در مورد اصول غذا و سرپناه صحبت نمی کنم. من مفهوم تونی رابینز در مورد نیازهای اصلی مردم را وام می گیرم و آنها را در مورد سگ ها به کار می برم.

  1. 1. یقین. به عبارت دیگر ، ایمنی و قابلیت پیش بینی. مردم آن را دوست دارند ، سگ ها آن را دوست دارند. روتین چیز خوبی است.

  2. 2. تنوع. بیش از حد قابل پیش بینی بودن و سگ ها خسته می شوند. و وقتی سگ حوصله اش سر می رود ، آنها قصد دارند پروژه هایی مانند کندن ، پارس کردن و جویدن را برای رفع کسالت به خود اختصاص دهند. بنابراین شما می خواهید به این س answerال پاسخ دهید ، “چگونه می توانم به تنهایی جایی برای تنوع ایجاد کنم.” ممکن است هر روز در یک زمان مشخص پیاده روی کنید اما مسیرهای متفاوتی را طی کنید. یا اسباب بازی های مختلفی خواهید داشت. یا غذای یکسانی برای آنها می خرید اما طعم های متفاوتی به آنها می دهید: گوشت گاو ، گوسفند ، مرغ ، ماهی قزل آلا. به آنها بیاموزید که تغذیه خواهند شد اما نه در همان لحظه. آنها ممکن است در زمان های مختلف یا گاهی از کاسه غذا بخورند و گاهی اوقات غذا نخورند ، یا شاید مجبور شوند مخفیانه بازی کنند تا شام خود را پیدا کنند. آنها را مجبور به هیچ کاری نکنید.

  3. 3. عشق و تعلق. شما می خواهید سگ احساس عشق و تعلق داشته باشد. اینکه آنها بخشی از خانواده شما هستند. شما می خواهید آنها بدانند: “من به تو اهمیت می دهم. تو برام خیلی مهم هستی شما اینجا جا دارید. ”

  4. 4. اهمیت. بگذارید سگ شما احساس کند که او درخشان است. من می خواهم شما تشخیص دهید که سگ شما به طور طبیعی در چه چیزی خوب است ، آن را تصدیق کنید و به سگ کمک کنید احساس خاص داشته باشد. مثل این است که بچه شما نقاشی را از دوران پیش دبستانی به خانه بیاورد و شما بگویید این شگفت انگیز است و آن را روی یخچال آویزان کنید. هر عادت طبیعی را که دارند به مهارت تبدیل کنید.

  5. 5. رشد. برای رشد یک سگ ، او باید یاد بگیرد و رشد کند. آموزش زبان به آنها راهی عالی برای رشد آنها است. بنابراین وقتی آنها کاری را انجام می دهند یا جایی می روند یا کسی را می بینند ، به آن چیز یک کلمه بگویید. نام آن را به صورتی بگذارید که به یک کودک نوپا رنگ نشان می دهید و نام آن را زرد ، سبز ، قرمز می گذارید. هنگام نوشیدن ، “بنوشید” ، وقتی روی نیمکت می روید “نیمکت” کنید ، وقتی غذا می خورید “بخورید” ، هنگامی که بند را برای پیاده روی روی آنها می گذارید “بند” بزنید. آموزش نام دوستان و نام دوستانشان و مکان های مورد علاقه آنها را شروع کنید. وقتی به آنها کلمات می دهید ، محیطی برای رشد ایجاد می کنید که در آن سگ هنگام صحبت با آنها بهتر می تواند شما را درک کند.


س
بهترین راه برای نظم بخشیدن به خانه برای راحتی سگ شما چیست؟
آ

به جزئیات کوچکی که باعث راحتی یا ناراحتی ما می شوند فکر کنید.

جایی به آنها بدهید. من واقعاً دوست دارم سگ ها روی مبل و روی تخت ما با ما باشند. برای من ، این بخشی از رفتار با آنها به عنوان یک خانواده است و نه به عنوان یک حیوان. اما اگر مردم دوست ندارند سگ روی مبل و تخت باشد یا اگر سگ بیش از حد حرکت می کند یا فضای زیادی را اشغال می کند تا راحت باشد ، من به مردم می آموزم که یک سگ یا حوله ای که می توانید بگذارید به سگ بدهید. روی مبل یا تختخواب و به آنها بیاموزید که متعلق به آنهاست. این در مورد مالکیت نیست بلکه در مورد عادت است. همانطور که ما به عنوان یک نقطه روی نیمکت یا یک صندلی روی میز شام قرار داریم ، ما می خواهیم سگهای ما منطقه ای داشته باشند که برای آنها راحت باشد. سگ ها حیوانات اجتماعی هستند ، بنابراین این مکان را نزدیک جایی که هستید نگه دارید.

مطمئن شوید که سگ های شما به طرز ناراحت کننده ای گرم یا سرد نیستند. من دوست دارم خانه من بسیار بسیار سرد باشد ، بنابراین کولر را روشن نگه می دارم. اما گاهی اوقات وقتی سگم را صدا می زنم تا او را در آغوش بگیرد ، گوش هایش را حس می کنم تا ببیند آیا سرما خورده است یا نه. بدن سگ این اطلاعات را به شما نمی دهد. شما باید گوش آنها را احساس کنید اگر گوش هایش سرد است ، او را در یک پتوی گرم می پوشانم. شما می خواهید به این فکر کنید که آیا دمای مورد نظر شما برای سگ شما راحت است یا خیر. و اگر اینطور نیست ، آیا می توانید فن را روی آنها بگذارید تا خنک شوند؟ آیا می توانید آنها را با یک پتو بپوشانید اگر آنها خیلی سرد هستند؟

مواد تمیز کننده ، کودها و عطرها را با دقت انتخاب کنید. سگها با پای برهنه در طبقه ما راه می روند و پاهایشان را لیس می زنند. پاک کننده هایی که برای کف خود استفاده می کنید ممکن است به شکم آنها ختم شود و به طور بالقوه مشکلاتی را ایجاد کند. کودهای موجود در حیاط شما و هر چیزی که از آن برای از بین بردن حشرات استفاده می کنید ، یکسان است. شمع و پخش کننده نیز می توانند یک مشکل باشند. مردم از عطر برای پوشاندن بوی سگ خود استفاده می کنند ، اما بسیاری از عطرها و اسانس ها ممکن است برای سگ ها بی خطر باشند. مطمئن شوید آنچه استفاده می کنید برای آنها سالم است.


بهترین تخت سگ که ما می شناسیم

اگر دوست ندارید تشک آووکادویی خود را با سگ خود به اشتراک بگذارید ، ما یک خبر خوب داریم: سگ شما می تواند یک تشک آووکادویی داشته باشد که خود آن را صدا کند. آووکادو تخت سگ را از 100 درصد مواد طبیعی و طبیعی تشکیل می دهد. این پد از پوست نارگیل و لاتکس بریده شده است که با روشهای کم مصرف تولید می شود. تخت بدون بو و جاذب عرق بدون مواد شیمیایی اضافی (که به لطف آستر پنبه ارگانیک دارای گواهینامه GOTS) ، تمیز می شود و به مرور زمان تحمل می کند. در صورت تمایل می توانید آن را با یک تخت خواب بلند تهیه کنید – به طرز زیبایی با ضایعات چوبی بازیافتی و صنوبر داگلاس از چوب فروشی آووکادو در لس آنجلس ساخته شده است – به علاوه یک تقویت کننده اختیاری اگر توله سگ شما دوست دارد جایی را برای استراحت در سر خود قرار دهد.

  1. تخت سگ آووکادو ارگانیک

    تشک سبز آووکادوتخت سگ ORGANICتشک سبز آووکادو ، از 238 دلار

    خرید کن

س
چگونه می توانید علاقه ها و علایق منحصر به فرد سگ خود را تشخیص دهید؟
آ

سگها مانند ما زبان عشق دارند. زبان عشق برخی از سگ ها ممکن است بازی ، بازی ، بازی و زبان عشق دیگر سگ ها غذا باشد. شاید روی نیمکت یا تخت با شما باشد. شاید این تنها سگ در زندگی شما باشد و آنها نمی خواهند با سگ های دیگر بازی کنند یا با سگ های دیگر ارتباط برقرار کنند.

وقتی با یک سگ ملاقات می کنم ، آنها را می شناسم و شروع به پر کردن علاقه ها و ناپسندهای آنها می کنم ، گویی آنها فردی هستند که می توانند پرسشنامه ای را پر کنند. آیا اسباب بازی دوست دارید؟ آره. خوب ، چه نوع اسباب بازی را دوست دارید؟ اسباب بازی های مخمل خواب دار ، جویدن اسباب بازی ، کشیدن اسباب بازی یا پرتاب اسباب بازی؟ از بین اسباب بازی های مخملی ، کدام را دوست دارید؟ یکی با صدای جیر جیر؟ یکی با بلندترین پاها؟ کدام اسباب بازی بیشترین ارزش را برای شما دارد؟ کدام کمتر هیجان انگیز است؟ شما می توانید این کار را با غذا ، غذا ، فعالیت ها ، دوستان انجام دهید.

یکی از اشتباهاتی که من می بینم مردم این است که تصور می کنند چه سگی است باید پسندیدن. آنها توپی را برای سگ می اندازند تا او را بیاورد و او آن را بر نمی گرداند ، یا یک بار که او را بیاورد ، آن را رها نمی کند. او ترجیح می دهد با آن طناب کشی کند. و سپس شخص سعی می کند واکشی را فشار دهد. وقتی با کسی رابطه برقرار می کنید ، می خواهید ببینید او چه چیزی را دوست دارد. اگر می دانید که کسی سوشی نمی خواهد کسی را برای سوشی سوار می کنید و سپس او را به خاطر دوست نداشتن غذا سرزنش می کنید. بنابراین وقتی سگ شما می آید و می خواهد طناب کشی کند و نیاورد ، آنها را برای این کار اشتباه نکنید.


{“sizes”: {“mobile”:[[300,250]]، “tablet”:[[300,250]]،”دسکتاپ”:[]} ، “targeting”: {“pos”: “rightrail”} ، “adUnit”: “/55303442 /ros”}

س
چگونه می توانید احساسات منفی مانند استرس ، اضطراب و تنهایی را به حداقل برسانید؟
آ

من می خواهم مردم به این فکر کنند که چه چیزی سگ آنها را خوشحال می کند و چه چیزی باعث درد آنها می شود. وقتی از درد صحبت می کنم ، از درد عاطفی صحبت می کنم.

اگر وقتی می خواهید از خانه خارج شوید سگ خود را تحت فشار قرار می دهید – وقتی کفش خود را می پوشید ، وقتی عطر خود را می پوشانید ، هر چیزی که نشان می دهد ترک خواهید کرد – من می خواهم شما کارهای دیگری را شروع کنید. به سگ خود کمک کنید خروج از خانه را با چیزی لذت بخش مرتبط کند. من می خواهم آنها آن لحظه را فراتر از این بدانند: “اوه ، متأسفانه ، خانه ساکت می شود. هیچ کس اینجا نخواهد بود. ” شما می خواهید آن را برعکس کنید. به عنوان مثال ، قبل از خروج ، ممکن است سگ خود را بنشانید و بمانید در حالی که در خانه خود یک گنج با غذاها یا اسباب بازی ها برپا می کنید. و هنگامی که در خروجی را پشت سر خود می بندید ، آنها را رها کنید تا به جستجو بروند. شما روال خود را طوری تنظیم کرده اید که تنها زمانی که آنها به بازی گنج می پردازند ، زمانی است که شما از خانه خارج می شوید. شما آنها را شرط می کنید که منتظر رفتن شما باشند زیرا آنها می توانند بازی ویژه خود را انجام دهند. آنها تصور نمی کنند که شما خانه را ترک کرده اید و آنها را پشت سر گذاشته اید و در عوض آن را با پیش بینی یافتن گنج خود مرتبط می دانند.

این تکنیک برای هر سگ منحصر به فرد خواهد بود. شما می توانید آن را در هر رویداد استرس زا اعمال کنید – فقط مطمئن شوید که از پاداشی استفاده می کنید که سگ شما واقعاً دوست دارد.


تامار گلر ، متخصص رفتار و بنیانگذار سگ دوست داشتنی است. روش آموزش او بر اساس آموزش مهارت های اساسی زندگی به سگ ها ، مانند تصمیم گیری های آگاهانه به عنوان بخشی از یک خانواده انسانی ، و آموزش ارتباط والدین انسانی آنها بر سر اطاعت است. گلر بنیانگذار عملیات قهرمانان و سگهای شکاری است که جانبازان را با سگهای سرپناه مرتبط می کند ، و فرصتی دیگر برای عشق ، که همین کار را برای زندانیان خردسال انجام می دهد. او نویسنده کتاب نیویورک تایمز کتاب پرفروش سگ دوست داشتنی و 30 روز تا یک سگ خوش اخلاقبه


امیدواریم از محصولات توصیه شده در اینجا لذت ببرید. هدف ما این است که فقط چیزهایی را که دوست داریم و فکر می کنیم شما نیز دوست دارید پیشنهاد دهیم. ما همچنین شفافیت را دوست داریم ، بنابراین ، افشای کامل: اگر از طریق پیوندهای خارجی این صفحه خرید کنید ، ممکن است سهم فروش یا سایر غرامت ها را جمع آوری کنیم.