ردیاب مگنتی مدل 108a با 180روز شارژ باطری- ردیاب مگنتی مدل 108A

همچنین کارشناسان تولید این محصول، سلیقه خوبی در ساخت و فناوری این محصول داشته اند پس می توانید این اطمینان را داشته باشید که ردیابی همگام با آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا استفاده می کنید. اگر اندازه ردیاب خیلی برایتان مهم است، پیشنهاد میکنیم که از صفحه محصول ردیاب شخصی کوچک نیز دیدن فرمایید. ردیاب آهنربایی در اندازه ها و ابعاد مناسبی در شرکت نیکان جی پی اس موجود می باشد. 4.5 است که اندازه خیلی کوچکی است. یکی از کاربرد های مهم برای ردیاب های مغناطیسی، برای استفاده در خودرو است.

این ردیاب قوی ترین و پیشرفته ترین ردیابی است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارد، دارای باطری پرقدرت داخلی 10000 میلی آمپر می باشد که با یکبار شارژ قادر است باتوجه به نوع استفاده تا 40روز بصورت آنلاین پشت سرهم کار کند, ردیاب هوشمند آهنربایی در حالت استندبای تا 3 ماه کار می کند.

عمر باتری به طور کلی برای دستگاههای جی پی اس GPS مگنتی به عنوان یک نقطه ضعف تلقی می شود ، اما برعکس ، این ردیاب ها می توانند ماه ها و گاهی اوقات با یک بار شارژ دوام بیاورند. اگر به دنبال ردیاب بدون سیم کشی و مقاوم هستید بدون شک ردیاب آهنربایی 30 روز شارژ مناسب است.

ردیاب مغناطیسی می تواند مسیر های قبلی که طی شده را به همراه اینکه با چه سرعتی اتفاق افتاده ثبت کند. بدون نویز بودن یعنی در اثر اختلالات به وجود آمده در اثر سیگنال های متفاوت که عمدتا از رادیو، تلفن همراه و یا سایر قطعات الکترونیکی به وجود می آید مقاوم است و تغییری در امواج ارسالی آن به وجود نمی آید.