راهنمای کامل بک لینک سازی

اگر بدانیم که لینک خوب یا بد چیست میتوانیم فقط بک لینک یعنی چه ؟ بر روی لینکهای خوب سرمایهگذاری کرده و رتبه بهتری در موتورهای جستوجو به دست آوریم و میتوانیم در صفحه اول گوگل قرار بگیریم. حالا اگر سایت شما در حوزه ی محیط زیست و حیوانات و حوزه های مرتبط با این موضوعات فعالیت دارد (مانند فروش لوازم حیوانات یا پت شاپ، دامپزشکی، مراقبت از حیوانات و غیره)، و شما از سایتهای حوزه ی محیط زیست و حیوانات بک لینک بگیرید که با حوزه ی کاری شما هم نزدیک تر هستند، طبیعتا کمک بیشتری به ارتقای رتبه ی سایت شما در گوگل خواهد کرد.

بک لینک چیست

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، در این روش می توانید بک لینک های سایت های دیگر را بررسی کنید. لازم است بدانید که فقط برخی از سایتها این روش را ساپورت میکنند. پس وقت را از دست ندهید و همین الان اقدام به تهیه این متن ها کنید. کافیست یکی از وب سایت های معروف و خوب در زمینه کاری خودتان پیدا نمایید و با مدیر وب سایت ارتباط برقرار کنید و نسبت به خرید بک لینک فالو از وی اقدام کنید.

فقط با چند کلیک و به صورت رایگان برای وبلاگ و یا سایت خود در 2000 سایت برتر دنیا بک لینک ثبت کنید و بیش از 3000 بک لینک pbn در سایت های معتبر بسازید. با ورود به این ابزار، روی قسمت Links کلیک کنید. شما میتونید از این سایت بکلینک رایگان بگیرید و همچنین با ارائه وبسایتتون، فرصت جذب سرمایهگذار رو پیدا کنید. خب ما این موضوع رو الان فهمیدیم چونکه وقتی سایت های معتبر به ما لینک میدهند نشان دهنده این است که سایت ما اعتبار دارد و برای همین است که دیگران در حال لینک دادن به ما هستند مگرنه چه لزومی دارد سایت های معتبر به سایت های اسپم یا بی محتوا لینک دهند؟

به اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی خود یا دعوت از کاربران برای به اشتراک گذاشتن مطالب شما در شبکه های اجتماعی شان، باعث دریافت بک لینک رایگان می شود. برای برسی کردن پیج و دامین اتوریتی حتما فقط از ابزار MOZ استفاده کنید که شیوه کرک اکانت ماهانه آن را هم در بخش محصولات سایت نتیکو می توانید دریافت کنید. این بدین معنی است که اگر شما فکر میکنید عبارات اطراف لینک شما، اطلاعاتی درباره این که سایت شما در مورد چه چیزی است میدهد، بنابراین چرا گوگل نباید از آن استفاده کند؟

و سئو خود را قوی کنیم؟

به عنوان مثال زمانی که شما یک نمودار را در داخل سایت خود منتشر میکنید، هر زمان که شخصی این نمودار را داخل سایت خود به اشتراک بگذارد، یک بک لینک دریافت میکنید. اما اگر غیر عامدانه چنین لینکی دریافت کردید بسیار عالی است. اگر از یک سایت قدرتمند در حوزه دوچرخههای آکروباتیک لینک بگیرید، آیا این لینک ارزشمند است؟ این شگردها دیگه قدیمی شده و جزو سئو کلاه سیاه دونسته میشه. اما چگونه میتوانیم بک لینک بسازیم و سئو خود را قوی کنیم؟ چگونه با بازاریابی محتوایی لینکهایی پرقدرت و با کیفیت بسازیم؟

بک لینک یعنی چی ؟

امروزه با توسعه اینترنت ، سایتهایی که در حوزه پزشکی و سلامت فعالیت دارند و یا وبسایت کلینیک های درمانی می توانند با تبلیغات و بازاریابی هدفمند ، سئو ، لینکسازی و تبلیغات لینکدار ، به تعداد بیشتری از افراد خدمات خود را ارائه دهند. نمونه های فارسی خوبی نیز در وب وجود دارند. حالا وقت بررسی و کار عملی با چند نمونه از ابزارکار هایی است که بالا معرفی کردیم… در حقیقت، با سالها تجربه میگوییم که این معیار از هر معیار دیگری در لینک سازی مهمتر است. اولین سوالی که قراره توی این مقاله بهش جواب بدیم، اینه که بک لینک چیست؟

بک لینک، پیوند میان یک صفحه از سایت با سایت دیگر است. با این مثالها متوجه میشویم که مکان قرارگیری لینک شما در یک سایت بسیار مهم است. به نکات، تکنیکها، دلایل و رازهای فهرست بندی شده و چیزهایی مثل این لیست گفته میشود. لینک فالو (Dofollow Link): به صورت پیش فرض تمامی بک لینک edu ها فالو بوده و اتوریتی منتقل می کنند گوگل نیز برای اهداف رتبه بندی نتایج جستجو از آنها استفاده می کند. به طور کلی لینک سازی به دو گونه دسته بندی می شوند.

به طور کلی لینکهایی که برای سئو سایت ما مهم هستند را فالو و لینکهایی که تاثیر بسیار کمی دارند را نوفالو در نظر میگیریم. به عبارت دیگر، ما توصیه نمیکنیم که با کلمات کلیدی خود انکر تکست درست کنید. محتوای وب سایت لینک دهنده با سایت لینک شده، ارتباط موضوعی داشته باشد. شاید تصور کنید که بک لینک هایی که در محتوای اصلی قرار دارند و کاربر می تواند آن را ببیند ایده بسیار خوبی است ، درسته ؟ به عنوان مثال تصور کنید که سایت شما در مورد نوعی غذای خاص است. یعنی طوری آن را انجام بدهیم که گوگل تصور کند واقعا این فرآیند دریافت بک لینک طبیعی است.

این سایت فقط دارای مقاله مهمان باشد.

رزومه سازهای ایرانی برای ساخت لینک مناسب نیستند و اکثر آن ها برای ارائه صفحه ای اختصاصی به شما پول دریافت می کنند. وب سایت معتبر، معرفی شده اند را، ایجاد کنید و در بلند مدت به شما لینک کنند. مخاطبان درخواست مقاله ای درباره ی نکتههایی در مورد تحلیل کلمات کلیدی می کنند. این سایت فقط دارای مقاله مهمان باشد. این سایت با سایت شما مرتبط نباشد. میتوانید با وارد کردن URL سایت در این ابزار رتبه دامنه را مشاهده کنید. ولی اگر در سایتی پروفایل ایجاد کنید (مثلا پول بدهید و تبلیغ کنید) و لینک خود را در آنجا قرار دهید این دیگر یک لینک Editorial نیست.

انواع بک لینک ها

اما اگر یک مقاله مهمان در یک سایت قدرتمند و مرتبط ایجاد کنید چطور؟ صاحب سایت برای انتشار این مقاله پول گرفته باشد. در واقع تگی است که به لینک اضافه میشود و به موتورهای جستوجو میگوید که این لینک را به عنوان بک لینک تایید نکند. بنابراین قبل از شروع به لینک سازی ، باید ابزارهایی که به منظور آنالیز بک لینک در نظر گرفته شده را حتما بشناسید. به طور کلی باید از سایتها قدرتمند لینک بگیرید، به خصوص سایتهایی که مرتبط با سایت شما هستند.