راهنمای جواهرساز برای کامل کردن بازی گوش شما

قهرمان

در دریایی از مارک های جواهرات دخترانه ، تعداد کمی از طراحان بهتر از آنیتا کو به عدالت گوش می دهند. گوهرهای بزرگ شده کو تفاوت بین افراد کم لباس و لباس پوش را تقسیم می کنند. بنابراین وقتی او با خوشحالی موافقت کرد تا نکاتی را برای استیکرهای مینیمالیستی و ماکسیمالیستی ارائه دهد ، همه ما خوب بودیم … خوب ، می دانید.

1

در اطراف قطعات هر روز ساخته شده است

اولین کارها: ابتدا از محصولات اصلی شروع کنید. کو می گوید: “اگر فقط یک یا دو سوراخ دارید ، گوشواره هایی را انتخاب کنید که دوست دارید و می خواهید همیشه بپوشید.” “من عاشق هاگی های قطره ای الماس برای ظاهری تمیز و صیقلی هستم و دوست دارم آنها را در سوراخ دوم و سوم خود برای کمی لوکس با pavé huggies ترکیب کنم.” آیا می خواهید ظاهری بدون تعهد چندین سوراخ داشته باشید؟ گوشواره شکافته توهم چیزهای بیشتری را ایجاد می کند بدون اینکه مجبور باشید همه چیز را وارد کنید.

2

لایه با قصد

توصیه کو برای انباشتن هدفمند؟ برای داشتن احساس یکپارچه تر ، به سراغ فلزات و سنگ های قیمتی با تنظیمات مشابه بروید. او می گوید: “من عاشق ترکیب فلزات نیستم.” “من معمولاً سعی می کنم در تمام مدت با همان رنگ طلایی بچسبم.” با حلقه ها ، از بزرگترین (در لوب) تا کوچکترین (هرچه جلوتر بروید) لایه کنید. این که آیا شما در حال کار در huggies ، ناودانی ، و یا کاف بالا ، اثر خالص همیشه ساده است.

3

با مکان بازی کنید

برای بهترین نتایج ، زیاد درگیر تطبیق نشوید. کو می گوید: “در مورد یک ظاهر طراحی زیبا هیچ قانون سختی وجود ندارد.” “با تقارن بازی کنید: حلقه گلابی دوتایی برای دو سوراخ ساخته شده است ، اما اگر سه گوش یا بیشتر در یک گوش دارید ، می توانید آن را با یک میخ کوچک یا یک huggie در بین بپوشید. من همچنین دوست دارم آن را با گوشواره های نامتقارن در گوش دیگر طراحی کنم. “

4

درام را شماره گیری کنید

کو می گوید: “شناور شناور گوشواره ای زیبا و جذاب است.” “آنچه من بیشتر در مورد این قطعه بیانیه دوست دارم این است که – چه به صورت جفت پوشیده شود و چه ناهماهنگ – به نظر می رسد چندین سوراخ در گوش شما برق زده است.” می خواهید سطح را بالا ببرید؟ دستبندهای گوش بدون سوراخ اضافی ضربه می دهد ، در حالی که گیره کاغذی با روکش الماس ابعاد و لبه را به اندازه یکسان می دهد.

5

خودتان آن را بسازید

کو اصرار می کند: “مهمتر از همه ، کار خود را انجام دهید.” “هدف این است که احساس سکسی و اعتماد به نفس داشته باشید.” یک گوشواره سنتی زنانه بردارید و در یک طرف دو برابر کنید ، برای درخشندگی بیشتر حلقه های چوبی را اضافه کنید ، دستبند – دریافت کنید خلاق باشید و نترسید روندها را به نحوی که مناسب شماست خم کنید.

INTEL FOR در خانه مراقبت

بهترین راه حل ها برای مقابله با تجمع آلودگی ، چربی و روغن؟ برای تمیز نگه داشتن سوراخ ها و تاباندن تابش گوشواره به خودتان ، یک محلول گیاهی ملایم تهیه کنید. برای تمیز کردن پایه ها و پشت ها اغلب از سواب الکل استفاده کنید. و در آخر: لهستانی! یک بافر نرم و قابل استفاده مجدد ، درخشش بالا را همیشه تضمین می کند.

  1. لباسشویی گوشواره شستشو

    شراب سازی
    گوشواره شستشو
    شیرینی ، 28 دلار

    خرید کن

  2. نخل روشن کننده شیری

    شراب سازی
    پوم روشن
    شیرینی ، 22 دلار

    خرید کن