دستور العمل های سرگرم کننده برای درست کردن با بچه ها

post__featured-image

آشپزی با هم یک راه فوق العاده (بدون صفحه نمایش) برای برقراری ارتباط با فرزندانتان است، و همچنین می تواند آنها را برای گفتگوهای روشنگرانه باز کند: غذایی که می خوریم و نحوه تهیه آن ما را به سنت های فرهنگی، تغذیه، ریاضیات، علوم مرتبط می کند. و یکی دیگر بعلاوه، در چهره کودکی که از ثمره کار خود لذت می برد، غرور دیده می شود. در زیر برخی از دستور العمل های ما وجود دارد که آماده سازی آنها ساده است، طعم فوق العاده ای دارد و می تواند بچه های شما را برای گذراندن وقت در آشپزخانه هیجان زده کند.

زمان میان وعده

دستور العمل هایی که به اندازه کافی سریع گرد هم می آیند تا یک حمله میان وعده را سیر کنند، اما به اندازه کافی ساده هستند که حتی کوچکترین بچه ها هم می توانند به آنها کمک کنند.

  • حمص

    حمص

    یک دستور غذای پایه همه کاره که می‌توان آن را به روش‌های مختلف درست کرد و احتمالاً از قبل همه مواد را در آشپزخانه خود دارید.

    دستور غذا را دریافت کنید

  • پاپ کورن پنیر وگان
  • عصاره لیموترش

    عصاره لیموترش

    لیمید برادر سردتر لیموناد است. در نسخه ما، ما یک شربت ساده با زنجبیل برای کمی چیز اضافی درست می کنیم.

    دستور غذا را دریافت کنید

رفتار شیرین

چه بچه ای نمی خواهد به درست کردن دسر کمک کند؟ اینها شیرینی‌های شلوغی نیستند که بر شیمی پخت تکیه کنند (اگرچه شرط می‌بندیم درس علمی خوبی در جایی وجود دارد). در عوض، ما دستور العمل‌هایی را انتخاب کردیم که می‌توانید بارها و بارها به آن‌ها بازگردید.

پروژه آشپزی

اگر به دنبال پروژه بیشتری برای پر کردن یک بعدازظهر هستید: این دستور العمل ها ممکن است ترسناک به نظر برسند اگر قبلاً آنها را درست نکرده باشید، اما ما قول می دهیم وقتی شروع به کار کردید از آن استفاده خواهید کرد.

خودتان را بسازید

یکی از راه‌های هیجان‌انگیز کردن بچه‌ها در مورد شام، سرو یک وعده غذایی به سبک DIY است که در آن می‌توانند بشقاب خودشان را بچینند. بسته بندی نوعی – نوری، فنجان کاهو، یا تورتیلا- یک پایه خوب ایجاد می کند و همه می توانند با انواع سبزیجات، پروتئین ها، سس ها و مواد افزودنی ترکیب شوند.