جدید از Buffer: صفحه شروع

یک سال و نیم گذشته به بسیاری از ما نشان داد که مشاغل کوچک اغلب قهرمانان ناشناخته جهان ما هستند. تقریباً 11 سال است که ما متعهد به خدمت به مشاغل کوچک در Buffer هستیم. در اوایل سال جاری ، ما تصمیم گرفتیم تلاش گسترده تری را برای کمک به مشاغل کوچک انجام دهیم تا چیزی را برای افرادی که در حل مشکلاتی که ما برای حل آنها کمک می کنیم ، شروع و گسترده تر کنند ، در دسترس قرار دهیم.

امروز ، ما Start Page by Buffer را برای هر کسی که می خواهد یک صفحه فرود زیبا و دوستانه برای موبایل ایجاد کند و در چند ثانیه به روز کند ، راه اندازی می کنیم و این برنامه رایگان است.

ما ویژگی های انتشار ، تجزیه و تحلیل و مشارکت Buffer را با در نظر گرفتن مشاغل کوچک ایجاد کرده ایم. اکنون ، ما در حال جستجوی چیزی در مجاورت رسانه های اجتماعی هستیم تا به چالش بزرگ دیگری که مشاغل کوچک با آن روبرو هستند کمک کنیم – به درستی از یک پیوند کلیدی که همه ما در نمایه رسانه های اجتماعی خود دریافت می کنیم ، استفاده کنیم.

تعداد زیادی ابزار پیوند در بیو موجود است ، اما ما می خواستیم چیز متفاوتی بسازیم ، چیزی که به مشاغل کوچک و خالقان انعطاف پذیری و قدرت ایجاد یک صفحه زیبا برای نشان دادن نام تجاری خود از طریق محصولات ، محتوا ، رویدادها یا اعلانات ، همه از یک پیوند

صفحه شروع به شما امکان می دهد بدون در نظر گرفتن نوع کسب و کار ، به سرعت یک صفحه فرود و آدرس اینترنتی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. همراه با ابزارهای رسانه های اجتماعی ما ، صفحه شروع یک مجموعه ابزار قدرتمند برای شروع بازاریابی کسب و کار شما ایجاد می کند.

نحوه کار صفحه شروع

برای شروع ساخت صفحه اصلی خود کافی است به buffer.com/start-page بروید ، اگر هنوز حساب Buffer ندارید ، می توانید آن را به صورت رایگان راه اندازی کنید.

برای ایجاد طرح مورد نظر خود ، می توانید جعبه هایی برای متن ، تصاویر ، فیلم ها ، پیوندهای اجتماعی و موارد دیگر را مستقیماً به ویرایشگر ما اضافه کنید یا می توانید یکی از الگوهای از پیش ساخته شده ما را انتخاب کنید. از آنجا می توانید رنگ و سبک صفحه را سفارشی کنید و تصاویر ، GIF ها و لوگوهای شخصی خود را اضافه کنید.

پس از ایجاد و سفارشی سازی صفحه خود ، به سادگی روی انتشار کلیک کنید تا نشانی اینترنتی منحصر به فرد خود را درخواست کرده و آن را در نمایه های اجتماعی ، امضای ایمیل و کمپین های بازاریابی خود به اشتراک بگذارید.

https://www.youtube.com/watch؟v=EcDgL0ap60M

بعدی برای صفحه شروع چیست

ما قبلاً از چندین کسب و کار و افراد شنیده ایم که آنها صفحه شروع را دوست دارند ، و ما از ادامه روند تکامل صفحه شروع می کنیم زیرا افراد بیشتری از آن به عنوان خانه برای مشاغل خود استفاده می کنند. در رادار ما دامنه های سفارشی وجود دارد ، تجزیه و تحلیل برای مشاهده صفحات ، و ایجاد تم های بیشتر.

ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم! اگر به صفحه اصلی امتحان کرده اید ، وضعیت چطور است؟ دوست دارید چه چیزی به ما اضافه شود؟ با ما در ارتباط باشید توییتر تا نظرات و انتقادات خود را به اشتراک بگذارید.