تعمیر گوشی – موبایل کمک

یعنی چه میزان سرمایه برای راه اندازی تعمیرگاه موبایل ضروری است؟ معمولا اگر میخواهید از پایه شروع کنید، یعنی اطلاعات اولیه در زمینه بردهای الکترونیکی ندارید، لازم است حداقل برای نتیجه گرفتن ۳ ماه زمان بذارین! برای شروع به بازارکار گوشی موبایل باتدا باید مهارت و تجربه بدست بیارین. مهارت های مورد نیاز باید در دوره های آموزش تعمیرات موبایل فرا گرفته شود تا افراد به صورت اصولی و صحیح، نحوه درست تعمیرات را یاد بگیرند. کارشناس کامتک به شما پاسخ دانلود برنامه ی آموزش تعمیرات موبایل میدهد. آی سی پاور قطعه ای است که ولتاژ های مورد نیاز بخش های دیگر را از باتری دریافت کرده و به آنها انتقال میدهد و به عنوان یکی از مهمترین آی سی های موبایل شناخته می شود و هیچگاه خاموش نمیشود بلکه توان مصرفی آن در حالت های مختلف کاهش و دانلود جزوه ی آموزش تعمیرات موبایل افزایش پیدا میکند. پس بهتون نقشه خوانی، ولتاژ گیری مدار و رسیدن به قطعه معیوب الکترونیکی را آموزش میدهیم.

به راحتی می توان فراموش کرد که وسایل خانه ما چقدر کار می کنند ، اما وقتی خراب می شوند خیلی زود روشن می شود. برای اینکه شما یک میز تعمیر موبایل تجهیز کنید بمراتب دستگاه هیتر هوای گرم کوییک، هویه گوت، پنس، مولتی متر وکتور، قلع کش گوت ، منبع تغذیه ۳ آمپر، ست پیچ گوشتی، پمپ باد و دستگاه سپراتور از لوازم اصلی برای راه اندازی کار تعمیر موبایل است. برای بخش نرم افزاری هم شما هم کافیه دو سه تا باکس اصلی داشته باشید. نیازی نیست که همه ۱۵ مدل باکس رو داشته باشید. اگرچه هیچ آمار و ارقام جدی وجود ندارد ، اما تعجب آور نیست که هر ماه تعداد زیادی تلفن همراه خراب می شوند. این نوع تعمیرات، به کمک یک سیستم یا لپتاپ، با اتصال گوشی به کامپیوتر و برنامههای خاصی که برای گوشیها با برندهای مختلف وجود دارد، انجام میشود. بعد از این دوره میتونید یکم تخصصی تر و دید بیشتری به تعمیر گوشی بپردازید. گوشی های موبایل پس از استفاده با مشکلات نرم افزاری بسیاری روبه رو می شوند.

ابزار کار جزء مهم ترین موارد در راه اندازی یک شغل می باشد و بدون وجود آنها کاری از دست فرد بر نمی آید. برای کار نرم افزاری موبایل هم شما لپ تاپ لازم دارید. آموزش عیب یابی قطعات الکترونیکی، رفع عيب قطعی صدا، رفع عيب سنسور دوربين (باز نشدن دوربین)، عکس برداری مات، آموزش معايب مهم و خرابی های CPU، آموزش عیب یابی پرش آنتن و عدم آنتن دهی (تغییر سریال)، عیب یابی بلوتوث، تعویض تاچ و ال سی دی، طریقه تعویض سوکت سیم کارت، IC ها، ریبال چیپ ها و تعویض هارد و آموزش نرم افزاری موبایل از جمله مواردی است که در پایان کلاس یکماه کارآموز باید به آن تسلط داشته باشد. درصورتیکه شغل انتخابشده وابسته به زمان باشد، ممکن است فرد قادر به رسیدگی به شغل اصلی خود نبوده و دچار سردرگمی و اضطراب گردد و در نهایت یکی از این مشاغل را از دست بدهد.بهتر است شغل دوم را به گونهای انتخاب کرد که مکان آن به منزل فرد یا محل کار او نزدیک بوده و پس از اتمام ساعات اداری خود نیازی به طی کردن مسافت زیادی برای رسیدن به آن نباشد.سرمایه اولیه نکتهای است که در هنگام راهاندازی شغل دوم باید مورد توجه قرار گیرد.

برای بخش سخت افزاری تعمیر گوشی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون ابزار اولیه لازم دارید ولی باید بدانید که مثلا اگر لوپ خوب بخواهید فقط ۸ میلیون باید هزینه میکروسکوپ کنید. یکماه دیگه زمان بذارین و تعمیر گوشی سامسونگ و هواوی را حرفه ای یاد بگیرید. برای کار کردن روی گوشیهای اپل یا سامسونگ جدید حتما ابزار گرانتر و حرفه ای تر لازم دارید. بمراتب با یک هیتر ۸۰۰ تومانی ممکن است به برد گوشی اپل ۱۵ میلیونی آسیب وارد کنید ! حرفه تعمیر موبایل به دو دسته تعمیر نرمافزار تلفن همراه و تعمیر سختافزار تلفن همراه تقسیم میشود که کارآموزان با توجه به علاقه و استعداد خود یکی یا هر دو را برای یادگیری انتخاب میکنند. یکی از موارد اصلی در بازاریابی این شغل داشتن دانش خوب و تجهیزات مناسب است. این کتاب را می توان یکی از کاملترین و کاربردی ترین کتاب برای یادگیری سریع و آسان تعمیرات موبایل به صورت کاملاً تصویری، کاربردی و حرفه ای دانست. در درجه اول درآمد موبایل بسته به مکان مغازه تعمیرگاه موبایل و سپس حالت بازاریابی شما دارد. در این حرفه بیشترین تاثیر را تخصص شما و نوع و کیفت خدماتی که ارائه میدهید مشخص میکند. این مجموعه با بهرهمندی از بهروزترین امکانات لازم برای تعمیر گوشی، استفاده از قطعات اورجینال، سرویسهای مختلفی را ارائه میکند.