تایلر وانلاس معاون طراحی بافر است

خوشحال می شوم آن را به اشتراک بگذارم تایلر وانلاس اخیراً معاون طراحی بافر شد. ?

تایلر بیش از پنج سال است که در تیم بافر است و در ابتدا به عنوان مدیر محصول پیوست قبل از اینکه به اولین مدیر طراحی ما منتقل شود.

در طول سال 2020 ، در حالی که ما برای یک رهبر محصول جدید استخدام می کردیم ، تایلر این نقش را به طور موقت بر عهده گرفت و کار خارق العاده ای انجام داد. من تحت تاثیر قرار گرفته ام که چگونه او اینقدر تقلب کرده است ، در سطح بالایی کار می کند و در لایه هایی از تیم رهبری تا سطح فردی 1: 1 با اعضای تیم محصول مشارکت داشته است. او محصول فوق العاده ای را هدایت کرد ، فرایندها و ترازهای جدیدی را معرفی کرد و همه چیز را در مکانی فوق العاده قرار داد ماریا، CPO ما ، بیاید و ما را به سطح جدیدی برساند. از زمان همکاری با ماریا ، او یک مشارکت قوی ایجاد کرده است و آنها پیش از این به نقاط عطف باورنکردنی دست یافته اند و به طور مشترک انرژی جدیدی در نحوه برخورد ما با محصول به ارمغان آورده اند.

بازتاب کلیدی من در شش ماه گذشته این بود که در Buffer ، ما همیشه درباره اینکه محصول در هسته Buffer قرار دارد صحبت کرده ایم. ما واقعاً یک سازمان هدایت شده محصول هستیم و محصول را در مرکز همه کارهایی که انجام می دهیم قرار می دهیم. ما تیم فروش نداریم و بسیاری از رشد ما از طریق شفاهی بر اساس تجربه مشتریان ما انجام می شود. با این حساب ، به ذهنم رسید که داشتن دو رهبر محصول ، هر دو ماریا و تایلر ، در تیم رهبری مناسب ترین ساختار پیش رو خواهد بود و به ما کمک می کند تا تعادل و رویکرد مناسب استراتژی را در طول زمان ایجاد کنیم. معاون طراحی نقشی نیست که قبلاً در Buffer داشتیم و در این چند ماه اول ، کاملاً طبیعی و بسیار تأثیرگذار بود. این تصمیم اهمیتی را که برای نوآوری و کیفیت محصول قائل هستیم ، منعکس می کند ، که برای بسیاری از نتایج مورد نظر ما اساسی است.

من از هر کاری که تایلر برای بافر و مشتریان ما انجام می دهد بسیار سپاسگزارم. تایلر در تصمیمات بزرگ امسال شریک فوق العاده ای بوده است. من معتقدم که مشتریان و همه ما در Buffer در نتیجه مشارکت قابل توجه تایلر بهتر هستیم.