بهترین دندانپزشک های تهران – لیست 10تایی

بخش دندانپزشکی کودکان از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 18:30 فعال است. بخش پریودانتیکس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 18:30 فعال است. نظرات مثبت بیماران در خصوص تخصص و محیط مطب، باعث شد تا او را به عنوان یکی از بهترین دندانپزشک های تهران معرفی کنیم. مشاوره دندانپزشکی کلینیک دکتر احمد :برای از بین بردن لکه­ها و سالم و سفید نگه داشتن دندان­هایتان، دندان­های خود را به صورت روزانه مسواک کرده و نخ دندان بکشید. ارائه خدمات جراحی دهان، فک و صورت کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی شامل تشخیص و درمانهای جراحی، غیر جراحی و جانبی بیماریها، ضایعات، صدمات، ناهنجاریها و نواقص استتیک و فانکشنال مادرزادی و اکتسابی نسج نرم و سخت ناحیه دهان و فک و صورت دندانپزشکی حکیم قم میباشد.

بخش جراحی دهان، فک و صورت از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 18:30 فعال است. ایمپلنت دندانی که جایگزین ریشه دندان میگردد دارای شیارهای ظریفی بر روی سطوحش میباشد که در استخوان فک پیچ میگردد ایمپلنت در داخل حفرهای که توسط دریل ایجاد شده است قرار میگیرد. در این صفحه شما میتوانید لیست بهترین پزشکان متخصص دهان و دندان را مشاهده نمایید.

متخصص دندانپزشکی کودکان مجمو عه ای از انتخابهای درمانی را به منظور مراقبت از دندانها، لثه و دهان کودک شما به شما پیشنهاد می کند. و همچنین در صورت لزوم آزمایش ، عکس برداری و سی تی اسکن برای بیمار تجویز می گردد هر بیمار متناسب با نوع نیاز درمانی به یک یا چند بخش، جهت مداوا معرفی میشود.

بخش پروتزهای دندانی از دو بخش ثابت و متحرک تشکیل شده است در بخش پروتزهای ثابت بازسازی دندانهای معالجه ریشه شده توسط پست-کور و کراون و ساخت بریج و در بخش تخصصی دستیاران علاوه بر موارد مذکور، در زمینه دندانپزشکی زیبایی، رستوریشنهای فاقد فلز از نوع پرسلن، کامپوزیتهای تقویت شده با الیاف؛ مریلند بریج؛ لامینیت؛ اینله و آنلههای فلزی و غیر فلزی، درمان بیماران مبتلا به مشکلات مفصل گیجگاهی فکی و بازسازی کامل دهان صورت می گیرد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد دندانپزشکی لبخند سپید شرق بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.