بدنبال خواب و انرژی بیشتری هستید؟

قهرمان

عکس از استر براون گرفته شده است

اگر هفت تا نه ساعت به خواب نیاز داریم ، تقریباً یک سوم وقت خود را به خواب اختصاص می دهیم ، که بخش بسیار خوبی از زمان است. هنگام خواب بسیاری از اتفاقات در بدن ما رخ می دهد: ترکیبات سمی از بین می روند و بافت ها ترمیم می شوند تا بدن ما بتواند تا حد ممکن سالم عمل کند. مسیرهای مغزی شکل گرفته و نگهداری می شوند تا بتوانیم تجربیات گذشته را به یاد آوریم ، خاطرات جدیدی ایجاد کنیم ، تمرکز داشته باشیم و به سرعت به محیط در حال تغییر خود در طول روز پاسخ دهیم.

اما طبق CDC ، از هر سه آمریکایی یک نفر خواب لازم را برای بهترین عملکرد خود ندارد. و البته میزان خواب ما بر میزان انرژی ما تأثیر می گذارد. اگر به خواب بیشتری احتیاج دارید ، احتمالاً شما نیز هوس انرژی بیشتری می کنید. چند استراتژی می تواند در هر دو بخش کمک کند.

مکمل

  1. برای خواب

    Well Told Sleep Beauty باعث ایجاد آرامش می شود و تنها با دو ماده ، بادرنجبویه ارگانیک و تمشک ارگانیک ، یک خواب خواب غیرعادی ایجاد می کند. بادرنجبویه ارگانیک ، یا ملیسا آفیسینالیس، گیاهی از خانواده نعناع است که به طور سنتی به عنوان خواب آور استفاده می شود. تحقیقات نوظهور همچنین نقش آن را در حمایت از کیفیت خواب نشان می دهد. روزانه دو کپسول ، سی دقیقه قبل از خواب مصرف کنید.*

    Well Told Sleep goop ، 30 دلار

    خوب گفته شد
    خواب
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  2. برای خواب

    در مواقعی که برای خوابیدن مشکل دارید ، Knock Me Out با طعم نعناع با ملاتونین ، L- تریپتوفان و ویتامین B6 از خواب پشتیبانی می کند. ملاتونین ، هورمونی که توسط غده صنوبری در مغز تولید می شود ، به تنظیم چرخه خواب و بیداری کمک می کند و L- تریپتوفان و ویتامین B6 برای حمایت از تولید ملاتونین توسط بدن عمل می کنند. جویدن Knock Me Out را فقط هنگام خواب انجام دهید. می توانید با یک شروع کنید و در صورت نیاز به دو افزایش دهید.*

    goop Wellness KNOCK ME OUT goop ، 55 دلار برای 60 دلار/30 دلار برای 30 دلار

    goop Wellness
    مرا دریاب
    goop ، 55 دلار برای 60/30 دلار برای 30

    خرید کن

  3. برای انرژی

    انرژی بیشتر با خواب کافی شروع می شود ، اما به همین جا ختم نمی شود. دریافت مواد مغذی مورد نیاز از طریق رژیم غذایی سالم نیز بسیار مهم است و مکمل های با کیفیت می توانند کمک کننده باشند. (بیشتر بخوانید که مکمل باکیفیت را در اینجا ایجاد می کند. همه پروتکل های goop در تأییدیه cGMP تولید می شوند ، به این معنی که آزمایش های گسترده ای برای تأیید وجود مواد فعال و عدم وجود فلزات سنگین و میکروب های مضر انجام می شود.) چرا آیا من اینقدر خسته شده ام؟ با دوز بالای ویتامین B و ترکیب آداپتوژن پر از عصاره های گیاهی سنتی ، از خستگی جسمی و روحی پشتیبانی می کند. روزانه یک بسته مصرف کنید.*

    goop Wellness چرا من اینقدر خسته هستم؟  goop ، 90 دلار/75 دلار با اشتراک

    goop Wellness
    چرا من اینقدر خسته هستم؟
    goop ، 90 دلار/75 دلار با اشتراک

    خرید کن

  4. برای انرژی

    Well Told’s Energy Booster با rhodiola ارگانیک و ماکای ارگانیک ، به همراه چغندر و پودر چای سبز برای حمایت از انرژی و پاسخ سالم به خستگی های گاه به گاه فرموله شده است. یک کپسول دو بار در روز مصرف کنید ، البته نه بلافاصله قبل از خواب.*

    Well Told Energy Booster goop ، 30 دلار

    خوب گفت سلامت
    تقویت کننده انرژی
    خنده ، 30 دلار

    خرید کن

  5. برای انرژی

    برای زمان هایی که می خواهید ظهور فکری بدون کپسول داشته باشید ، جویدن Nerd Alert با طعم کافه ما با کافئین و L-theanine فرموله شده است تا انرژی را برای تمرکز و توجه فراهم کند. دو جویدن حاوی صد میلی گرم کافئین است که تقریباً به اندازه یک فنجان قهوه است و می توان روزانه در صورت نیاز از آن استفاده کرد.*

    goop Wellness NERD ALER goop ، 55 دلار برای 60 دلار/30 دلار برای 30 دلار

    goop Wellness
    هشدار NERD
    goop ، 55 دلار برای 60/30 دلار برای 30

    خرید کن

ورزش

  1. برای خواب

    فعالیت بدنی می تواند کیفیت و کمیت خواب را بهبود بخشد. مدت زمان ایده آل ، زمان روز و سبک ورزش بستگی به نیازهای فردی شما دارد. اما تحقیقات نشان می دهد که به طور کلی هرچه بیشتر از آن لذت ببرید و بیشتر از آن استفاده کنید ، بهتر است.

    اگر یوگا (یا حصیر کاری) حرکت انتخابی شما است و به دنبال حمایت بیشتر هستید ، تشک یوگا GRP Manduka را امتحان کنید. دارای کشش بدون لغزش و بالشتکی به ضخامت شش میلی متر است. ما همچنین بلوک یوگا چوب پنبه ای را دوست داریم – محکم ، بادوام و آسان برای گرفتن است. و چوب پنبه یک ماده پایدارتر از بلوک معمولی یوگا است.

    Manduka GRP Yoga Mat goop ، 130 دلار

    ماندوکا
    GRP حصیر یوگا
    خنده ، 130 دلار

    خرید کن

    گوپک Manduka Cork Yoga Block ، 22 دلار

    ماندوکا
    بلوک چوب پنبه یوگا
    خنده ، 22 دلار

    خرید کن

  2. برای انرژی

    ورزش می تواند به افزایش سطح انرژی نیز کمک کند. هنگامی که می خواهید کمی تمرینات مقاومتی انجام دهید ، این وزنه های دستی سه پوندی دارای مقاومت سبک با شکل شش ضلعی بدون رول هستند تا به بدن شما در حین تمرینات ثابت شده و یا وزنه ها را در حین ذخیره نگه دارند. اگر به دنبال مقاومت بیشتر پا هستید ، این وزنه های مچ پا را که هر کدام یک پوند هستند ، ببندید.

    وزن دست نئوپرن GAIAM ، 3 پوند.  خفن ، 7 دلار

    گایام
    وزن دست نئوپرن ، 3 پوند.
    خفن ، 7 دلار

    خرید کن

    دستبند باله وزنه دار بالا ، 49 دلار

    بالا
    بندهای مچ دست وزنه دار
    خنده ، 49 دلار

    خرید کن

آروماتراپی

  1. برای خواب

    ایجاد یک مراسم آرامش بخش در شب یک شروع عالی است. سعی کنید اختلالات خواب مانند اختلال در صداها و وسایل الکترونیکی با چراغ های چشمک زن را برطرف کنید و چیزهایی را که می تواند به خواب شما کمک کند ، مانند رایحه درمانی اضافه کنید. ترکیبات آرامش بخش اسطوخودوس ، شمعدانی ، بابونه ، کندر و دیگر روغن های ضروری Vitruvi Unwind Kit راهی آرامش بخش است که به شما کمک می کند تا در خواب راحت و آرامش بخوابید. از بین چهار ترکیب (غروب ، آرام ، شب خواب ، خواب) که می توانید پخش کرده یا به روغن حمام یا بدن خود اضافه کنید ، انتخاب کنید.

    vitruvi Unwind Kit goop ، 54 دلار

    vitruvi
    باز کردن کیت
    گوپ ، 54 دلار

    خرید کن

  2. برای انرژی

    هنگامی که بدنبال روغنهای ضروری برای بالا بردن خلق و خوی خود هستید ، به دنبال ترکیبات پر جنب و جوش vitruvi Uplift Kit باشید. فقط قطره را به یکی از پخش کننده های براق ویترووی اضافه کنید.

    vitruvi x goop goop-Exclusive Stone Diffuser goop ، 119 دلار

    vitruvi x goop
    goop-exclusive Stiff Diffuser
    گوپ ، 119 دلار

    خرید کن

    vitruvi Uplift Kit goop ، 48 دلار

    vitruvi
    کیت ارتقاء
    خنده ، 48 دلار

    خرید کن

*این اظهارات توسط سازمان غذا و دارو ارزیابی نشده است. این محصولات برای تشخیص ، درمان ، درمان یا پیشگیری از هر گونه بیماری در نظر گرفته نشده اند.