آیا آشپزی برای دوست پسرتان ضد فمینیستی است؟

داخلی بودن در بسیاری از تاریخ با فرمانبرداری مرتبط بوده است. همانطور که فمینیسم برای اولین بار ظهور کرد، این پیوند محکم در جای خود باقی ماند. آیا یک زن قدرتمند و شاغل باید برای خانواده یا شریک زندگی خود آشپزی کند؟ پاسخ، برای مدت طولانی، برای برخی، منفی بود.

اما این سوگیری ها و مفروضات نیاز به بررسی مجدد دارند. در این مرحله، آنچه در واقع ضد زن است، تجویز فمینیسم است – از جمله نگاه تحقیر آمیز به خانواده. من به نسخه‌ای از فمینیسم اعتقاد دارم که در آن هر فردی می‌تواند جنبه‌های سنتی «زنانه» خود را آنطور که می‌داند بیان کند. من را پرورش می دهد – و افراد زیادی را از هر جنسیتی پرورش می دهد تا پرورش دهم.

تهیه غذا و دادن از طریق غذا بخشی از زبان عشق من است. من همیشه برای دوستانم و بچه‌هایم آشپزی می‌کردم، و دوست دارم این کار را برای برد هم انجام دهم، بنابراین «صبحانه‌های دوست پسر» ما در این مرحله چیزی شبیه به یک سنت مقدس بین ماست.

کدو سبز تفت داده شده

کدو سبز را با کمی روغن زیتون و نمک تفت دهید تا تخم مرغ سبز چیلی شروع شود (دستور العمل زیر). من دوست دارم آنها را به رنگ قهوه ای درآورم تا آن شیرینی آجیلی را نمایان کنم.

آنها از زمانی شروع کردند که ما با هم قرار می گذاشتیم، هر دو والدین طلاق گرفته بودند. گاهی اوقات هیچکدام از ما در صبح های شنبه بچه خود را نداشتیم، بنابراین این یک چیز می شود، و هر دوی ما هنوز از انرژی که به رابطه مان می آورد لذت می بریم. حتی وقتی غذا نمی‌خورم (من دوست دارم بعضی صبح‌ها ناشتا باشم)، از آشپزی و آشپزی مخصوص او لذت می‌برم.

برای من خدمت کردن زن ستیزانه نیست. این یک عمل خدماتی است که در مورد دیدن طرف مقابل و درک نیازهای اوست. انرژی و صمیمیت خاصی را به یک رابطه می آورد. آشپزی نیز برای من – و فکر می‌کنم بسیاری از افراد نوع A – آرامش‌بخش و زمین‌گیر است. در آغوش گرفتن چیزی که به طور سنتی زنانه و قدیمی است، جنبه سخت رانندگی و کاری من را متعادل می کند. وقتی از زوج ها فیلم می گرفتیم، خیلی به این تعادل فکر کردم سکس، عشق و گوپ در نتفلیکس: تغییر به جنبه ای نرم تر و احیا کننده از خود می تواند نحوه ارتباط شما با شریک زندگی خود را تغییر دهد. شما البته از طریق تمایلات جنسی به آن جنبه دسترسی پیدا می کنید، اما من متوجه شدم که می توانم از طریق آشپزی نیز به نوعی تغییر انرژی مشابه دسترسی داشته باشم.

chorizo ​​و سبزیجات

در یک تابه دیگر (من از ماهیتابه ده اینچی در اینجا استفاده کردم)، چوریزو را خرد کرده و بپزید، آن را ترد کرده و تمام چربی خوش طعم را به دست آورید. وقتی بقیه سبزیجات و سس انچیلادا پخته شد و در لیست بیضی شکل ترکیب شد، چوریزو و چهار تخم مرغ را اضافه می کنم و همه را با هم در فر می پزم.

غذا عشق است، غذا زیبایی است و در سطحی قدرتمند، سلامتی است. این همیشه یک عنصر ضروری در اینجا در goop بوده است: زمانی که من اولین خبرنامه goop را در سال 2008 ارسال کردم، دستور العمل های من برای راگوی بوقلمون و کلوچه آجیل موز ستاره بود، و غذا هنوز بخش بزرگی از شخصیت ما است.

مراقبت از خود و افرادی که دوستشان داریم همچنین به معنای آشپزی بدون مواد شیمیایی سمی برای همیشه PFAS، PFOA، سرب و کادمیوم است که در ظروف نچسب رایج است. به همین دلیل، زمانی که ما شروع به فکر کردن درباره ایجاد مجموعه ظروف خانگی گوپ کردیم، فناوری تمیز، غیرسمی، نچسب و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی Thermolon Minerals Pro یک عنصر کاملاً ضروری بود – میز میز به معنای واقعی کلمه.

  1. ست ظروف 10 تکه goop خانگی

    goop صفحه اصلی
    ست 10 عددی ظروف آشپزی
    گوپ، 300 دلار

    اکنون خرید کنید

ظرف غذا نصف خورده شده

چیز زیادی برای تمیز کردن نخواهید داشت (کسی در حال برداشتن این آخرین ذره اینجاست)، اما به هر حال به دلیل پوشش غیر سمی و نچسب، تمیز کردن بسیار آسان است.

بیشتر صبح‌ها، هر چیزی را که درست می‌کنم در تابه، روی میز سرو می‌کنم. چیزی بسیار اساسی در مورد تخم‌مرغ‌هایی که هنوز در گیلاس سرخ می‌شوند، یا یک شاکشوکای سبز که هنوز حباب می‌زند وجود دارد – و البته در این تابه‌ها همه چیز بهتر به نظر می‌رسد. (فکر می‌کنم کرم کم‌رنگ در برابر دسته‌های طلایی بسیار شیک به نظر می‌رسد. دسته‌ها نیز خنک می‌مانند، بنابراین دست‌هایتان نسوزانند.)

در حالی که تابه ها به اندازه یک تابه نچسب معمولی دوام نمی آورند، قرار گرفتن شما در معرض سموم محیطی پایدار و قدرتمند را محدود می کنند. آنها از فولاد ضد زنگ و آلومینیوم به روز شده ساخته شده اند تا در برابر آسیب مقاومت کنند و هرگز بخارات مضر را منتشر نمی کنند، حتی اگر به طور تصادفی آنها را بیش از حد گرم کنید یا آنها را شوک حرارتی کنید.

  1. ست ماهی تابه 10 و 12 اینچی goop Home

    goop صفحه اصلی
    ست ماهی تابه 10 و 12 اینچی
    گوپ، 100 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. گوپ برشته کن بیضی خانگی

    goop صفحه اصلی
    سرخ کن بیضی
    گوپ، 150 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. گوپ هوم 5QT قابلمه روکش دار

    goop صفحه اصلی
    کاسرول با روکش 5QT
    گوپ، 150 دلار

    اکنون خرید کنید

در حال حاضر یکی از استثناهای بسیار محبوب و دوستدار سرخپوشان، تخم‌مرغ چیلی سبز است. این دستور پخت، به علاوه چند مورد دلخواه دیگر است. این دستور العمل ها به راحتی قابل گسترش است – ما اغلب در نهایت برای کل خانواده یا حتی یک دسته بزرگ از دوستان صبحانه درست می کنیم.

  1. گراند سنترال زندگی و سبک دختر پدرم

    گراند سنترال زندگی و سبک
    دختر پدرم
    گوپ، 32 دلار

    اکنون خرید کنید

  2. گراند سنترال زندگی و سبک همه چیز خوب است

    گراند سنترال زندگی و سبک
    همه چیز خوبه
    گوپ، 32 دلار

    اکنون خرید کنید

  3. گوپ را فشار دهید

    گوپ را فشار دهید
    این همه آسان است
    گوپ، 35 دلار

    اکنون خرید کنید

  4. goop صفحه تمیز را فشار دهید

    گوپ را فشار دهید
    بشقاب تمیز
    گوپ، 35 دلار

    اکنون خرید کنید