آموزش پنهان کردن منوی موبایل در وردپرس

 

آموزش پنهان کردن منوی موبایل در وردپرس

مقدمه

آیا می خواهید یک منوی عالی هم در دسکتاپ و هم در موبایل داشته باشید؟ در اینجا چندین نکته موثر برای    آموزش پنهان کردن منوی موبایل در وردپرس آورده شده است، کافیست ادامه مطلب را بررسی کنید تا بتوانید شناخت بیشتری در این حوزه کسب کنید.

نکات موثر در رابطه با آموزش پنهان کردن منوی موبایل در وردپرس  

استفاده از دستگاه های تلفن همراه در سال های اخیر افزایش یافته است. با این حال، همه سایت ها طوری طراحی نشده اند که تجربه خوبی را در موبایل به کاربران ارائه دهند. برای همگام شدن با زمان و استفاده حداکثری از بازدیدکنندگان تلفن همراه خود، باید مطمئن شوید که سایت شما در موبایل به همان اندازه که روی صفحه دسکتاپ است واکنش گرا باشد .قبل از اینکه نحوه تطبیق منوهای دسکتاپ و موبایل را بررسی کنید، اجازه دهید ابتدا نگاهی به این موضوع بیندازیم که آموزش پنهان کردن منوی موبایل در وردپرس چگونه است؟  آموزش تصویری این موضوع را در نماشا می توانید دنبال کنید.

اگرچه بیشتر رایج است که کاربران از طریق تلفن خود در اینترنت جستجو کنند، اما همه وب سایت ها برای ارائه تجربه خوب به کاربران تلفن همراه به درستی طراحی نشده اند. برای اطمینان از اینکه سایت شما در هر دستگاهی قابل پیمایش است، باید منوی دسکتاپ و موبایل خود را مطابقت دهید تا در هر صفحه ای جذاب به نظر برسد.در حال حاضر، اکثر وب سایت ها دارای منوهای هدر هستند که روی صفحه نمایش دسکتاپ خوب به نظر می رسند. با این حال، این اتفاق در صفحه نمایش تلفن همراه نمی افتد. بسیاری از صاحبان وب سایت از گزینه های پیش فرض برای موبایل استفاده می کنند، بنابراین منوها معمولاً به خوبی به نظر نمی رسند.

شبکه اجتماعی فیسبوک ، کلیه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد.

در بررسی آموزش پنهان کردن منوی موبایل در وردپرس تطبیق منوهای دسکتاپ و تلفن همراه ضروری است، اگر می خواهید تجربه ای عالی را در صفحه نمایش با هر اندازه ای به کاربران ارائه دهید. علاوه بر این، یک وب‌سایت زیبا و کاملاً واکنش‌گرا نیز می‌تواند به آنها کمک کند تا در سایت شما حرکت کنند و تعامل را افزایش دهند.اکنون که بهتر متوجه شدید که چرا باید منوی دسکتاپ و موبایل را مطابقت دهید، بیایید ببینیم چگونه این کار را انجام دهیم.

تطبیق منوهای دسکتاپ و موبایل با آموزش پنهان کردن منوی موبایل در وردپرس  

تطبیق منوهای دسکتاپ و موبایل شما فرآیند پیچیده ای نیست. تنها کاری که باید در بررسی آموزش پنهان کردن منوی موبایل در وردپرس انجام دهید این است که مراحلی را که در زیر آورده شده است را دنبال کنید. به خاطر داشته باشید که از کد CSS برای سبک دادن به منوهای خود استفاده کنید .برای این آموزش، از تم  Divi استفاده کنید، زیرا دارای ویژگی های غنی در وردپرس است. برخی از اینترفیس ها ممکن است بسته به موضوعی که برای وب سایت خود استفاده می کنید متفاوت باشد، اما باید بتوانید بیشتر تغییرات را روی هر موضوعی اعمال کنید.

ارتباط فضای ذخیره سازی ابری با فایل های وردپرس

اگر شما صاحب یک وبسایت می باشید که بیشتر در حال دانلود و آپلود فایل ها هستید یا اطلاعات سایتتان بسیار برای شما اهمیت دارد، جدا از تهیه بکاپ، خرید فضای ابری نا محدود و ارزان می تواند باعث جلوگیری از اطلاعات شما شود. این فضای ذخیره سازی یا Cloud storage برای بسیاری از وبسایتهای وردپرسی نیز استفاده می شود.

نتیجه گیری

اولین کاری که در آموزش پنهان کردن منوی موبایل در وردپرس برای مطابقت با منوهای دسکتاپ و موبایل باید انجام دهید، پیکربندی منو است. این برای اکثر تم ها یکسان خواهد بود. در اینجا، ارتفاع منو و لوگو را تنظیم کنید.در داشبورد وردپرس خود، به Appearance > Customize بروید . به Customizer Theme هدایت خواهید شد، جایی که باید Header & Navigation > Primary Menu Bar را باز کنید .سپس مطمئن شوید که گزینه Hide Logo Image را غیرفعال کرده و تیک آن را بردارید و ارتفاع منو و حداکثر ارتفاع لوگو را به صورت زیر تنظیم کنید.پس از پیکربندی لوگو و منو، می توانید ویرایش منو با CSS را شروع کنید . راه های مختلفی وجود دارد که می توانید CSS را به وردپرس اضافه کنید تا با منوی دسکتاپ و موبایل مطابقت داشته باشد. می توانید آنها را در یک صفحه خاص یا به کل وب سایت اضافه کنید.