آموزش طراحی سایت رایگان از صفر تا صد

در انتهای دیدن این فیلم شما می توانید به راحتی هاست مناسب وردپرس برای سایت خود را به راحتی انتخاب کنید و از سرعت و کارایی هاست وردپرس خود، لذت ببرید. در صورتی که دوست داشته باشید چنین چیزی رو داخل سایتتون بکار ببرید باید زبان برنامه نویسی javascript رو یاد بگیرید.

در صورتی که شما می خواهید یک سایت شخصی راه اندازی کنید بله. جهت ورود به این وب سایت روی دکمه صورتی زیر بزنید. بله البته چون سایت روی لوکال هاست ساخته شده باید از روی لوکال هاست اونو بیارید روی هاست واقعی و در این مسیر باید برخی چیزارو تغییر بدین. البته در نظر داشته باشید که با دیدن این دوره، لااقل از ۹۰ درصد کسانی که فکر می کنند با وردپرس آشنایی دارند، بیشتر خواهید دانست. در ادامه و با مطالعه سرفصلهای آموزشی این دوره میتوانید بیشتر با مباحثی که تدریس خواهد شد آشنا شوید.

این فیلم آموزشی، بخش دوم از فیلم آموزشی قبلی و تکمیل آن می باشد. در این فیلم نیز به تکمیل این موضوع می پردازیم که یک وب سایت چگونه کار می فیلم آموزش ساخت قالب وردپرس کند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملاً رایگان یا به عبارت سادهتر یک سایت ساز است که به زبان فارسی نیز ترجمه شده و هر فردی به کمک این سیستم رایگان میتواند انواع وبلاگ و وبسایت با بینهایت امکانات را طراحی کند. هیچ گاه احساس نمی کند که باید فیلم ها را به جلو ببرد.

برای طراحی سایت با وردپرس همانطور که قبلا نیز اشاره شد حتماً نیاز دارید که یک دامنه اینترنتی داشته باشید، دامنه هایی که پسوند آنها غیر از دات آی آر (ir.) می باشد دامنه های بین المللی هستند و متعلق به کشور خاصی نمی باشد اما دامنه ای که پسوند آن آی آر (ir) می باشد متعلق به ایران است. این دوره، فقط به توضیح یک سری پلاگین یا قالب وردپرس یا ساخت صفحات نمی پردازد.